نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

تماشا کنید: تریلر فاش شده از بازی Dead Rising 4

امروز یک ویدیو از گیم‌پلی بازی Dead Rising 4 برروی اینترنت فاش شد که وب‌سایت پالیگان آن را منتشر کرده است. برای تماشای این ویدیو از گیم‌پلی بازی، با زومجی همراه باشید.

وب‌سایت پالیگان، امروز یک ویدیو فاش شده از گیم‌پلی بازی Dead Rising 4 بررروی سایت خود قرار داد. این ویدیو، از نسخه رایانه‌های شخصی بازی ضبط شده است و توسط یک منبع ناشناس در اختیار این وب‌سایت قرار گرفته است. با استناد به توضیحات این منبع، این ویدیو از نسخه اولیه بازی تهیه شده است.

در این ویدیو، فرنک وست شخصیت اصلی بازی را می‌بینیم که در قسمت اول بازی نیز حضور داشت و در قسمت چهارم نیز دوباره به این مجموعه بازگشته است. یکی از نکات جالبی که در این ویدیو مشاهده می‌شود، قابلیت عکس گرفتن از بازی است که از قسمت اول بازی به نسخه چهارم اضافه شده است. همچنین شما می‌توانید در Dead Rising 4، عکس سلفی بگیرید!

|

در این ویدیو وست را می‌بینیم که در مرکز خرید ویلامت در حال جستجو است. این مرکز خرید در قسمت اول نیز حضور داشت. در این ویدیو چهار دقیقه‌ای، تعدادی مبارزه را نیز می‌بینیم که در این مبارزات، فرنک از یک تفنگ و یک خودرو شخصی‌سازی شده استفاده می‌کند. این خودرو، بسیار شبیه به یک ماشین چمن‌زنی است که به یک اسلحه آتش‌زن مجهز شده ست.

بازی Dead Rising 4 در تاریخ ۶ دسامبر (۱۶ آذر) برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز 10 منتشر خواهد شد. با این‌حال مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد که بازی فقط در انحصاری زمانی آنها است و بعید نیست که Dead Rising 4 برای پلی‌استیشن 4 نیز منتشر شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده