// جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

تماشا کنید: ۱۷ دقیقه ویدیو گیم پلی Underground، بسته الحاقی جدید بازی The Division

ویدیویی ۱۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Underground، بسته‌‌الحاقی جدید بازی The Division منتشر شده است که در آن شاهد انجام ماموریت‌های مختلف در زیر زمین هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Arekkz، یکی از کاربران یوتیوب اخیرا ویدیویی ۱۷ دقیقه‌ای را از گیم‌پلی بسته‌الحاقی Underground منتشر کرده است که ویژگی‌های مختلف محتوای جدید را به تصویر می‌کشد. این بسته‌الحاقی که از تاریخ ۲۸ ژوئن (۸ تیر) برروی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد به بازیکنان امکان حضور در تونل‌های زیر زمینی و همچنین محله Hell’s Kitchen در شهر نیویورک را می‌دهد.

علاوه بر این بازیکنان قادر خواهند بود تا با خریداری بسته‌الحاقی Underground به حالت سختی Heroic دست پیدا کنند. این حالت دشواری بازی در ماموریت‌ها را بیشتر از قبل کرده و بازیکنان را وارد چالشی واقعی می‌کند.

با توجه به قرار داد میان مایکروسافت و یوبی‌‌سافت پیرامون انتشار ۳۰ روز زودتر محتوا برروی پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان، دارندگان پلی‌استیشن 4‌ باید تا تاریخ ۲ آگوست (۱۲ مرداد) برای تجربه بسته‌الحاقی Underground منتظر بمانند. یوبی‌سافت اخیرا نیز در چریان کنفرانس E3 2016، بسته‌الحاقی دیگری را با نام Survival رونمایی کرده است. Survival بازیکنان را با شخصیت تازه‌‌ای که از نام آن اطلاع نداریم همراه می‌کند که بعد از سقوط هلیکوپتر در منطقه‌ای محصور در نیویورک گرفتار شده است.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده