نویسنده: حامد افرومند
// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: ویدیو معرفی بازی تخته‌ای The Witcher Adventure Game

عنوان The Witcher: Adventure Game یک بازی تخته‌ای مبتنی بر سری بازی‌های Witcher  که به تازگی به دو شکل دیجیتالی و فیزیکی توسط «سی‌دی ‌پروجکت» منتشر شده است و در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی آن را مشاهده کنید.
شما قادر هستید یک شخصیت از بین چهار شخصیت این بازی را انتخاب کنید که عبارتند از: Geralt of Rivia، Triss Merigold، Yarpen Zigrin و Dandelion. هر کدام از این چهار شخصیت دارای توانایی‌های منحصر به فرد هستند و انتخاب هر کدام نحوه و مسیر بازی شما را دست‌خوش تغییرات اساسی خواهد کرد. دنیای ویچر در این بازی رو به تاریکی است و با ماموریت‌هایی برای شکار هیولاها، به دست آوردن طلا، مبارزه با شورشیان و غیره، باید سعی در به وجود آوردن دنیایی بهتر و ایده‌ال داشته باشید.

قوانین جالبی برای این بازی تعریف شده و با یک بازی کارتی ساده مواجه نخواهید شد. با پیشروی در بازی پول بیشتری به دست آورده که می‌توانید برای خرید کارت‌های بیشتر و کسب مهارت از آن استفاده کنید.

The Witcher Adventure Game  The Witcher Adventure Game

the-witcher-adventure-game-3  The Witcher Adventure Game

گرافیک بازی با توجه به طراحی بسیار زیبای board و انیمیشن‌ها، کمک بسیاری به جذابیت هر چه بیشتر بازی می‌کند. در کنار بخش تک نفره‌ی آفلاین حالت آنلاین نیز برای این بازی در نظر گرفته شده است. همچنین در کنار نسخه‌ی دیجیتالی یک نسخه فیزیکی هم برای این بازی منتشر شده که با قیمت 35 یورو به فروش می‌رسد. این بازی هم‌اکنون برای پلت‌فرم‌های PC، Mac، iOS و Android در دسترس است.

اگر از طرفداران سری بازی‌های The Witcher هستید به هیچ وجه نباید تجربه‌ی شگفت انگیز Adventure Game را از دست بدهید!

 منبع vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده