نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

تماشا کنید: معرفی راکون سیتی در تریلر گیم پلی جدید Resident Evil: Umbrella Corps

کمپانی کپکام تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Resident Evil: Umbrella Corps منتشر کرده است که نقشه راکون سیتی را نشان می‌دهد و قطعا برای طرفداران قدیمی سری رزیدنت اویل بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

Resident Evil: Umbrella Corps، بازی شوتر جدید کپکام، در دنیای سری بازی‌های رزیدنت ایول جریان دارد و به همین دلیل شاهد نقشه‌هایی از تمامی نسخه‌های پیشین این مجموعه در آن هستیم. به طوریکه پیش از این وجود نقشه‌های روستای اسپانیایی Reisdent Evil 4 و روستای کیجوجو از Resident Evil 5 در بازی تایید شده بودند و این بار شاهد تایید نقشه راکون سیتی از نسخه‌های کلاسیک بازی هستیم. بدون شک طرفداران قدیمی این سری که با بازی‌های رزیدنت ایول 2 و 3 خاطره دارند، از این نقشه استقبال خواهند کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی راکون سیتی را تماشا کنید:

|

البته علاوه بر راکون سیتی، در تریلر بالا برخی از حالت‌های بازی هم نمایش داده می‌شوند که یکی از آن‌ها Multi-Mission نام دارد و نبرد‌های ۳ در برابر ۳ را ارائه می‌دهد که به روش‌های مختلفی می‌توان آن‌ها را بازی کرد. Capcom همچنین نقشه راکون سیتی را به شرح زیر معرفی کرد:

در این نقشه شاهد خیابان‌های بزرگ و عریض در سطح شهر و یک سیستم فاضلاب پر پیچ و خم در قسمت‌های زیرزمینی هستیم. گیمر‌ها در سطح شهر می‌توانند پشت ماشین‌ها و وسایل نقلیه سنگر بگیرند و رفتن به قسمت‌های زیرزمینی هم مزیت‌های خاص خود را خواهد داشت. همچنین پایگاه پلیس هم در نقشه بازی وجود دارد که در راهرو‌ها و سالن‌های آن شاهد سنگر‌هایی خواهید بود. ولی در حالت کلی، به دلیل نبود قسمت‌هایی که بتوان در آن مخفی شد، مبارزات بر روی این نقشه بیشتر از فواصل نزدیک و بسیار سریع خواهند بود که سنگرگیری صحیح و استفاده از سپر‌های محافظ کلید اصلی موفقیت در آن‌ها است.

همچنین در این تریلر، شاهد معرفی «Upgrade Pack» بازی نیز هستیم که به عنوان یک محتوای اضافه و با قیمت مجزای ۱۵ دلاری به فروش خواهد رسید و با خرید آن می‌توانید با شخصیت‌های مشهور سری ایول از جمله کریس، لئون، هانک و چند شخصیت دیگر بازی کنید و پوسته‌هایی برای شخصی‌سازی سلاح، رنگ‌های متنوع برای شخصی‌سازی شخصیت و حرکات نمایشی بیشتر را دریافت کنید. همچنین نسخه دیلاکس ۴۰ دلاری بازی شامل این محتوا نیز خواهد شد.

Resident Evil: Umbrella Corps در تاریخ ۲۱ ژوئن (۱ تیر) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. به‌علاوه اخیرا سرکان توتو، تحلیل‌گر مشهور، اعلام کرد که Resident Evil 7 هم در دست ساخت است و در نمایشگاه E3 2016 معرفی خواهد شد و همچنین سازندگان نسخه فرعی Revelations این سری هم به ساخت دنباله آن ابراز تمایل کرده بودند.

منبع:‌ GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده