// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۹

تماشا کنید: ماد جدید Fallout 4 مناطق بازی را سرسبز می کند

این روزها بازار مادهای متنوع و جذاب بازی Fallout 4، شاهکار بتسدا، حسابی داغ است و حتی برخی از این مادها توانسته‌اند تا حد بسیار زیادی بازی را متحول و تجربه‌ی جدیدی به بازیکن منتقل کنند. با زومجی همراه باشید و ماد جدید این بازی را که همه‌ی مناطق را سرسبز می‌کند مشاهده کنید.

شاید شما نیز جزو آن دسته باشید که بعد از انجام بازی‌هایی مثل Enslaved: Odyssey to the West و The Last of Us که محیط آخرالزمانی را با طبیعتی بِکر و زیبا تلفیق کرده‌اند، به این نوع محیط‌ها خو گرفته باشید و دوست دارید که بازی‌های دیگری نیز با همان شمایل بازی کنید. اگر جزو بازیکنان Fallout 4 باشید حتماً می‌دانید که محیط این بازی تنها در بخش آخرالزمانی شبیه به بازی‌های ذکر شده است و در حقیقت، محیط بازی هیچ وقت آن‌طور که باید زیبا و چشم نواز نبوده است. تنها با اضافه کردن بیایانی مانند آنچه در فیلم Mad Max: Fury Road وجود دارد می‌توان محیط این بازی را خشن‌تر و خاکی‌تر کرد.

اما با اعمال ماد Resurrection بر روی شاهکار کمپانی Bethesda تمامی موارد ذکر شده برطرف می‌شوند و شاهد محیطی سرسبز و چشم‌نواز خواهید بود. پیشنهاد می‌کنیم تریلر بسیار زیبای این ماد را از دست ندهید:

|

نظر شما در مورد این ماد جذاب چیست؟

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده