نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰

تماشا کنید: اِرمَک هم به لیست مبارزان Mortal Kombat X ملحق شد

شخصیت اِرمَک که در بازسازی مجدد سری Mortal Kombat در سال ۲۰۱۱ حضور پیدا کرد، باری دیگر با ظاهر و قدرت‌های جدیدش در لیست مبارزان بازی Mortal Kombat X هم حضور خواهد داشت. با زومجی و ویدیوی معرفی این شخصیت همراه باشید.
در این ویدیو می‌توانید مبارزه‌ی اِرمَک و ساب-زیرو را با یکدیگر مشاهده کنید. ساب-زیرو که در اکثر ویدیوهای بازی به یک حریف تمرینی برای شخصیت‌های دیگر تبدیل شده (تمام‌کننده‌های اسکورپیون در تریلر رونمایی بازی بر روی ساب-زیرو را به خاطر دارید؟) در این ویدیو در مقابل اِرمَک قرار می‌گیرد. از قدرت‌های اِرمَک می‌توان به بلند‌کردن اجسام، تلپورت و استفاده از روح‌های تسخیر شده در راه‌های مختلف اشاره کرد. در انتهای این ویدیو هم می‌توانید حرکت تمام‌کننده‌ی اِرمَک که بسیار بی‌رحمانه است را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن به ما بگویید. علاوه بر این رونمایی، استودیوی نِدِر‌ریِلم در خبر خوشحال‌کننده‌ی دیگر تایید کرد تمام‌کننده‌‌های هر شخصیت در بازی Mortal Kombat X به یک حرکت خلاصه نمی‌شود. بنابراین زمانی که بازی را خریداری کردید، منتظر اجرای دو یا سه حرکت تمام‌کننده مختلف (Fatality) از سوی هر شخصیت باشید.
Mortal Kombat X که نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های Mortal Kombat است، تفاوت‌های زیادی را نسبت به گذشته پیدا کرده است. به عنوان مثال برای هر شخصیت سه شیوه‌ی مختلف برای مبارزه در نظر گرفته شده و با انتخاب هرکدام حرکات و استراتژی‌های مبارزان برای حمله به دشمنان تغییر پیدا خواهد کرد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را از این بازی بدست‌ آورید، می‌توانید پیش‌نمایش آن را از اینجا مطالعه نمایید. Mortal Kombat X در تاریخ ۱۴ آپریل ۲۰۱۵ (بیست و پنج فروردین ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده