نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۱

سرانجام تاریخ انتشار نسخه‌ی آزمایشی Battlefield: Hardline مشخص شد

پس از شایعات مختلفی که مبنی بر تاریخ انتشار نسخه‌ی آزمایشی بازی Battlefield: Hardline منتشر شد، سرانجام استودیوی ویزرال گِیمز در بیانیه‌ی رسمی تاریخ انتشار دقیق نسخه‌ی آزمایشی این بازی را مشخص کرد. با زومجی همراه باشید.
نسخه‌ی آزمایشی بازی Battlefield: Hardline در تاریخ ۳ فوریه (چهاردهم بهمن) آغاز و در تاریخ ۸ فوریه (نوزدهم بهمن) پایان می‌یابد. نسخه‌ی آزمایشی به صورت همزمان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و تمامی علاقه‌مندان با دانلود آن می‌توانند طعم مبارزه‌ی دزد و پلیس‌ها در بخش چندنفره‌ی این بازی را بچشند. نظرات طرفداران در اولین نسخه‌ی آزمایشی کمک شایانی به روند تولید بازی کرده و در دومین نسخه‌ی آزمایشی اثرات آن را خواهیم دید. اِستیو پَپَتسایز، یکی از اعضای ویزرال گِیمز در این رابطه گفت:
شکی  نیست که تاخیر بازی کار درستی بود. بهینه‌سازی‌هایی که تیم ما با این تاخیر و زمان اضافی در بازی ایجاد کرد، Battlefield Hardline را به تجربه‌ی اول شخصی که ما قصد ارائه‌ی آن را داشتیم، تبدیل می‌کند. دوست نداریم فقط در این رابطه حرف بزنیم، بلکه قصد داریم حرف‌های خود را به صورت عملی به شما نشان دهیم. طی یازده هفته‌ی باقی مانده ، به وبلاگ بازی سر بزنید و شاهد تغییرات بزرگ و کوچکی که در بازی ایجاد می‌کنیم، باشید.
علاقه‌مندان از اینجا می‌توانند به صفحه‌ی رسمی بازی Battlefield Hardline بروند و طی هفته‌های آینده شاهد تغییرات ایجاد شده در بازی باشند. بازی Battlefield Hardline در تاریخ ۲۱ مارس (دوم فروردین ۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. منبع: bshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده