// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴

تماشا کنید: سومین تریلر از میدان های نبرد بازی Total War: Warhammer

شمارش معکوس برای انتشار بازی Total War: Warhammer در تاریخ ۴ خردادماه (۲۴ می) آغاز شده و روزبه‌روز تریلرها و اخبار بیشتری از این بازی توسط کریتیو اسمبلی منتشر می‌شود. در تازه‌ترین آنها به دیدن صومعه‌ی La Maisontaal در بِرِتونیای شرقی می‌رویم.

نام صومعه‌ی La Maisontaal برای بسیاری از بازیکنان قدیمی سری «وارهمر» آشناست و با شنیدن آن خاطرات بسیاری برایشان زنده می‌شود. در جدیدترین تریلری که Creative Assembly از بازی Total War: Warhammer منتشر کرده، این صومعه نسبت به آنچه در ذهن دارید تغییرات بسیاری کرده است. این مکان که در زمان‌های بسیار دور محل تجمع پیروان تال (Taal)، رب‌النوع انسان‌های باستانی بوده و همچنین محل وقوع جنگی بزرگ بین کنت‌های خون آشام به فرماندهی هاینریش کِملِر و موش‌های اِسکاوِن به فرماندهی ثِروت ملقب به کثیف نیز بوده است، برای اولین بار در سال ۱۹۸۶ و در قالب کتاب‌های وارهمر به نمایش درآمد. صومعه‌ی La Maisontaal در این بازی بسیار عالی طراحی شده و به عنوان یکی از میادین نبرد در نظر گرفته شده که بازیکنان می‌توانند در آن منطقه به نبرد بپردازند. این تریلر را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

  | 

پیش‌تر در زومجی دو تریلر دیگر از میدان‌های نبرد این بازی مشاهده کردید که اولی به بررسی جنگل ‌Bloodpine و دیگری به میدان نبرد باتلاقی Hel Fenn می‌پرداخت.

منبع: Dual Shockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده