نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

تماشا کنید: بخش هایی از گیم پلی بازی Sherlock Holmes: The Devil's Daughter

استودیو بازی‌سازی فراگ‌ورز سازنده بازی Sherlock Holmes: The Devil's Daughter تریلر جدیدی از روند گیم‌پلی این بازی منتشر کرد. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

استودیو بازی‌سازی فراگ‌ورز تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی کارآگاهی Sherlock Holmes: The Devil's Daughter در وبلاگ پلی‌استیشن منتشر کرد. در بازی Sherlock Holmes: The Devil's Daughter بازیکنان می‌توانند چند شخصیت مختلف را کنترل کنند، محیط بازی شبه جهان باز شده است و همچنین در بازی حالتی شبیه تعقیب و گریز سری Assassin's Creed وجود دارد.

بازی Sherlock Holmes: The Devil's Daughter به بازیکنان اجازه می‌دهد آزادانه در مناطق شهر لندن تردد کنند. هر منطقه دارای محیطی باز است که برای رفت ‌و آمد به آنجا می‌توان از درشکه و اسب استفاده کرد (حین سفر با درشکه بازی درحالت بارگذاری قرار می‌گیرد.)

بازیکنان برای پیش بردن پرونده‌ها می‌توانند چند شخصیت از جمله شرلوک هولمز، واتسون و ویگینز را کنترل کنند. در ویدیو شرلوک هولمز، ویگینز را مأمور می‌کند تا یکی از مظنون‌های پرونده را تعقیب کند. همان‌طور که گفتیم حالت تعقیب و گریز در این بازی شبیه سری بازی‌های Assassin's Creed است. همچنین برای پیش بردن پرونده‌های بازی، بازیکنان می‌توانند از مهارت‌های شخصیت‌ها مانند استراق سمع استفاده کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند دوربین بازی را از حالت‌سوم شخص به اول‌شخص تغییر بدهند تا بتوانند صحنه جرم را بهتر بررسی کنند. شما می‌توانید در ادامه تریلر گیم‌ پلی بازی Sherlock Holmes: The Devil's Daughter را تماشا کنید:

|

بازی Sherlock Holmes: The Devil's Daughter در روز ۷ خرداد برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 می‌توانند با پیش‌خرید این بازی، چند لباس اضافه نیز برای شخصیت شرلوک هولمز دریافت کنند.

منبع:‌ GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده