نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۱

تماشا کنید: مخفی کاری و حرکت جدید بازی Friday the 13th: The Game

استودیوی گان مدیا، سازنده‌ی بازی Friday the 13th: The Game، طی مراسمی عمومی در نمایشگاه PAX East از نقشه‌ای جدید برای بازی خود رونمایی کرد و حرکت Door Kill، یکی از حرکات کشنده‌ی بازی را نیز نمایش داد. با زومجی همراه باشید.

توسعه‌دهنده‌ی بازی  Friday the 13th: The Game، که با سرمایه گذاری عمومی در حال ساخت است، چند روز پیش طی یک جلسه‌ی عمومی در نمایشگاه PAX East اعلام کرد مشغول ساخت نقشه‌ای جدید بر اساس محیط‌های «کمپ هیگینز» (Higgins Haven) برای بازی است. این مکان، که در ساحل دریاچه‌ی کریستال واقع شده، به عنوان لوکیشن در فیلم‌های (۱۹۸۲) Friday the 13th: Part III  و (۱۹۸۴)  Friday the 13th: The Final Chapter به کار گرفته شده است.

در طول این مراسم ویدئویی از نقشه‌ی جدید کمپ هیگینز نشان داده شد. در همین ویدئو یک اعدام جدید توسط جیسون نیز به نمایش درآمد که طی آن سر یکی از اعضای کمپ را آنقدر به در کوبید تا مرد. این حرکت Door Kill نامیده می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدئویی که نمایش دهنده‌ی این حرکت کشنده‌ی است و همچنین ویدئوی دیگری که عناصر مخفی‌کاری موجود در بازی را نشان می‌دهد، مشاهده کنید.friday the 13th

Friday the 13th: The Game کارش را به شکل یک بازی با عنوان Slasher Vol 1: Summer Camp آغاز کرد. پس از آنکه صاحب امتیازان سری Friday the 13th (از جمله شون کانینگهام) با استودیوی گان مدیا ارتباط برقرار کردند، حق امتیاز ساخت این بازی به طور رایگان به گان مدیا داده شد و سرانجام بازی Friday the 13th: The Game به وجود آمد. این بازی یک اثر چندنفره است که در آن یک نفر در نقش جیسون بازی می‌کند و سایرین نقش اعضای کمپ را به عهده می‌گیرند. برخی از الگوهای اولیه برای طراحی شخصیت‌های بازی شامل «دختر همسایه» و «جوان ورزشکار» هستند.

همچنین در طول این مراسم سازنده‌ی بازی تأیید کرد که شما نباید انتظار ظاهر شدن هیچ‌گونه محتوایی از Freddy vs. Jason در این بازی را داشته باشید چرا که استودیو اجازه ساخت لازم برای انجام چنین کاری را ندارد. سازنده‌ی بازی همچنین تأیید کرد که بازی Friday the 13th: The Game در هیچ بازه‌ی زمانی بخصوصی در سری واقع نشده است.

فعلاً اکتبر ۲۰۱۶ (۱۰ مهر تا ۱۰ آبان) به عنوان تاریخ عرضه‌ی بازی Friday the 13th: The Game برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی،می‌توانید مطالب قبلی زومجی درباره آن را دنبال کنید.

 

|

|

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده