نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

تماشا کنید: تریلر معرفی شخصیت گایل در Street Fighter V

چند روز پیش بود که کپ‌کام عرضه شخصیت گایل (Guile) را برای بازی Street Fighter V تایید کرد و حال تریلری منتشر شده که حرکات این کاراکتر را در حین مبارزه نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

شخصیت گایل به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های سری استریت فایتر، به‌زودی از طریق یک بروزرسانی به نسخه پنجم بازی اضافه خواهد شد. به همین دلیل کمپانی Capcom تریلر جدیدی از حرکات این شخصیت منتشر کرده است. گایل هنوز هم حرکات قدیمی خود را از جمله Sonic Boom (پرتاب یک گلوله انرژی) و Somersault Kick (نوعی لگد) دارد و البته تعدادی حرکت جدید نیز به توانایی‌های وی اضافه شده است. یکی از این حرکات Faultless Move نام دارد و گایل با استفاده از آن می‌تواند در حالتی که انرژی خود را در حالت آماده‌باش دارد، به صورت نشسته حرکت کند.

البته حرکات این شخصیت در Street Fighter V محدود به موارد ذکر شده نیست و گایل توانایی‌های متنوع دیگری نیز دارد که در ویدیو می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید:

|

هنوز مشخص نیست که گایل دقیقا در چه تاریخی به بازی اضافه خواهد شد، با این حال و تا زمانی که فروشگاه داخل بازی (Zenny Shop) آغاز به کار نکرده است، طرفداران می‌توانند به صورت رایگان با این شخصیت بازی کنند. همچنین در آپدیت بعدی بازی، علاوه بر اضافه شدن گایل، بهبود‌هایی در سیستم پیدا کردن رقیب در بخش چند‌نفره نیز اعمال خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده