// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: جزییات میدان های نبرد بازی Total War: Warhammer عالی است

پس از اعلام رسمی خبر ساخت بازی Total War: Warhammer توسط کریتیو اسمبلی و سگا، یکی از خواسته‌های هواداران طراحی میدان‌های نبرد ناب و خشن و فانتزی بود. در تریلر جدید بازی خواهید دید که تا حد بسیار زیادی این خواسته محقق شده است. با زومجی همراه باشید.

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی Total War: Warhammer در ۴ خرداد ماه سال جاری (۲۴ ماه می)، کمپانی کهنه کار Creative Assembly و ناشر همیشگی Sega شروع به انتشار سری جدید از تریلر‌های این بازی کرده‌اند که به بررسی جزییات فوق‌العاده‌ی دشت‌ها و میدان‌های نبرد بازی می‌پردازد میدان‌هایی نبردی که پیش‌تر نیز نمونه‌ی زیرزمینی آن را مشاهده کردید. در اولین تریلر از این مجموعه به بررسی جنگل Bloodpine و دشت‌های زیبا و در عین حال خشن آن می‌رویم. این جنگل که در نزدیکی شهر آلت‌دورف، پایتخت نیروهای امپراطوری واقع شده، می‌تواند جزو اولین محل‌های درگیری امپراطوری با ارک‌هایی باشد که از سرزمین‌های بد می‌آیند. شما را به دیدن این تریلر دعوت می‌کنیم:

  | 

پیش‌تر در زومجی خواندید که برنامه‌ی کریتیو اسمبلی برای بسته‌های الحاقی بازی Total War: Warhammer عالی است. در مطلبی دیگر نیز تمامی فکشن‌ها و محل شروع آنها در بازی را مشاهده کردید. همچنین تریلر جذاب معرفی قاره‌ی کهن را نیز به سمع و نظر شما رساندیم.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده