نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: ۱۶ دقیقه از گیم پلی بازی Mirror's Edge Catalyst

استودیو دایس، سازنده بازی Mirror's Edge Catalyst، اخیرا یک تریلر ۱۶ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی منتشر کرده که یک مرحله کامل از بازی را نشان داده و مکانیزم‌ها و جلوه‌های گرافیکی این اثر را می‌توان در آن تماشا کرد. با زومجی همراه باشید.

سال ۲۰۰۸ بود که استودیو Dice یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های آن زمان را با نام Mirror's Edge عرضه کرد و این بازی به دلیل داشتن یک شخصیت محبوب به نام فیث و همچنین حرکات پارکور، توانست خیلی زود به اثری به‌یادماندنی برای گیمر‌ها تبدیل شود. حال پس از گذشت هشت سال، نسخه جدید این بازی با نام Mirror's Edge: Catalyst در تاریخ ۴ خرداد برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

استودیو دایس اخیرا یک تریلر جدید از گیم‌پلی بازی منتشر کرده که ۱۶ دقیقه است و یکی از مراحل بازی را کامل نشان می‌دهد؛ این مرحله در نسخه بتا محدود بازی هم قابل بازی خواهد بود که از تاریخ ۳ تا ۵ اردیبهشت در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر مذکور را تماشا کنید:

|

در این نسخه از بازی شاهد شخصیت‌های جدیدی خواهیم بود که یکی از آن‌ها «نوا» است؛ وی پدرخوانده شخصیت فیث محسوب می‌شود و پس از مرگ پدر و مادر وی، سرپرستی فیث را برعهده گرفته است. همچنین در Catalyst آزادی عمل بیشتری خواهید داشت و می‌توانید ماموریت‌های جانبی را در دنیای جهان‌باز بازی انجام دهید.

بخش دیگری که نسبت به نسخه قبلی تغییرات زیادی داشته، سیستم مبارزات است که در Catalyst گزینه‌های به‌مراتب بیشتری برای فرار یا درگیری با دشمن خواهید داشت.

نظر شما در مورد این تریلر چیست؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده