نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۷

تماشا کنید: ویدیویی ۱۴ دقیقه‌ای از گیم پلی نسخه بتای Gears of War 4 فاش شد

با اینکه هنوز چند روزی به آغاز نسخه بتای بازی Gears of War 4 باقی مانده، با این حال اخیرا یک ویدیو ۱۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این نسخه فاش شده است. با زومجی برای تماشای این ویدیو همراه باشید.

نسخه بتای محدود بخش چندنفره بازی Gears of War 4 از تاریخ ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) بر روی ایکس‌باکس وان برای افرادی آغاز می‌شود که پیش از تاریخ ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) نسخه Gears of War: Ultimate Edition را روی پی‌سی یا ایکس‌باکس وان اجرا کرده باشند. سایر دارندگان حساب ایکس‌باکس لایو گلد هم از تاریخ ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) می‌توانند به جمع بازیکنان این نسخه از Gears of War 4 اضافه شوند. بنابراین در حالت منطقی، هنوز کسی نباید به این نسخه از بازی دسترسی داشته باشد، ولی به نظر می‌رسد که واقعیت خلاف این قضیه است و ساعاتی پیش یک ویدیوی ۱۴ دقیقه‌ای فاش شد که گیم‌پلی نسخه بتای بازی را نشان می‌دهد و در آن شاهد حالت‌های مختلف بخش چندنفره بازی هستیم:

|

جالب است که در این ویدیو علاوه بر اینکه شاهد نام بازی در حین بارگذاری‌ها هستیم، دشمنان جدید بازی یعنی Swarm‌ها را هم به عنوان نیروی قابل بازی در بخش چندنفره مشاهده کنیم؛ در واقع کاملا مشخص است که این ویدیو مربوط به Gears of War 4 است. همچنین در صحنه‌هایی شاهد کشتن دشمنان به شیوه‌های خشنی هستیم که هم‌راستا با اظهارات سازندگان در رابطه با تاریک‌تر و خشن‌تر بودن فضای بازی نسبت به نسخه‌های قبلی است.

البته توجه داشته باشید که چندی پیش راد فرگوسن اعلام کرد نسخه بتا فقط به منظور تست بازی عرضه خواهد شد و هدف سازندگان انتشار یک نسخه آراسته به منظور تبلیغات نیست. پس ممکن است گرافیک نهایی بازی به مراتب زیباتر از گرافیک نسخه فعلی باشد. «چرخ دنده‌ های جنگ 4» توسط استودیوی کوالیشن ساخته می‌شود و نسخه نهایی آن در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد این تریلر چیست؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده