// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: اولین شخصیت از بازی Overwatch ماه جاری به Heroes of the Storm اضافه می شود

بلیزارد، سازنده بازی Heroes of the Storm با انتشار ویدیویی از اضافه کردن اولین شخصیت بازی Overwatch به این بازی خبر داده است. این شخصیت در ماه جاری میلادی منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Heroes of the Storm، بازی مبارزه‌ی میدانی چندنفره آنلاین (MOBA) که اکنون در رایانه‌های شخصی در دسترس علاقمندان قرار دارد، شامل شخصیت‌های مختلفی از بازی‌های ساخته شده توسط بلیزارد می‌شود. اکنون بلیزارد با انتشار ویدیویی از الحاق شخصیت تیرِیسِر(Tracer) به Heroes of the Storm در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین) برای افرادی خبر داده است که نسخه‌ی دیجیتالی بازی Overwatch: Origins Edition را برای پی‌سی خریداری کرده‌اند.  این نسخه از بازی با قیمت ۶۰ دلار قابل پیش‌خرید است.

البته بلیزارد با یک هفته تاخیر از تاریخ ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) امکان خریداری این شخصیت را برای همگان فعال خواهد کرد. در بیانیه‌ی منتشر شده،‌ بلیزارد تیرِیسِر را اولین شخصیت Overwatch معرفی کرده است که برای Heroes of the storm منتشر خواهد شد.

نکته‌ی جالب در این میان زمان انتشار تیرِیسِر در این بازی است. طبق اعلام قبلی بازی Overwatch در اواخر ماه آینده میلادی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. این بدان معنا است که در صورت پیش‌خرید Overwatch، می‌توانید قبل از انتشار این بازی یا تجربه بتای عمومی در تاریخ ۱۴ اردیبهشت Overwatch، با شخصیت تیرِیسر در Heroes of the Storm به بازی بپردازید. علاوه‌ بر این به گفته‌ی بلیزارد،‌ تیرِیسر برخلاف سایر قهرمان‌های Heroes of the Storm قادر به حرکت در هنگام حمله است. بازیکنان همچنین می‌توانند از راه‌های مختلفی که در ویدیوی زیر به نمایش گذاشته شده، مهارت‌های قهرمانانه تیریسر را از طریق راه‌های مختلف ارتقاء دهند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده