// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: بسته الحاقی Wasteland Workshop بازی Fallout 4 هفته آینده منتشر می‌شود

بسته‌ی الحاقی جدید بازی پرطرفدار Fallout 4، ساخته‌ی کمپانی بتسدا که Wasteland Workshop نام دارد در تاریخ ۲۴ فروردین ماه (۱۲ ماه آپریل ۲۰۱۶) منتشر خواهد شد. برای تماشای تریلر معرفی این بسته و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

بسته‌ الحاقی بازی Fallout 4 با نام Wasteland Workshop را می‌توان در نوع خود لذت‌بخش دانست، حداقل تا قبل از آمدن بسته‌ی الحاقی دیگر این بازی به اسم Far Harbor که قرار است در ماه آینده منتشر شود. این بسته برای کسانی که نسخه‌ی Season Pass بازی را ندارند، ۴ یورو (حدودا ۴/۵ دلار) هزینه دارد. اگرچه امکان دکورسازی و کاشت و پرورش گیاهان توسط مادسازان به بازی اضافه شده است، اما این بسته می‌تواند حس سازندگی و مدیریت خانه را در شما ایجاد کند.

در این بسته در کنار بازگشت به عصر تکنولوژی و بهره‌مند شدن از ابزارهای ساخت بناهای بتنی و همچنین استفاده از سیستم‌ ضدعفونی و گندزدایی، کماکان خوی وحشی‌گری را می‌توان در تله‌گذاری و غافلگیری مهمانان ناخوانده دید. وارد شدن و گیر افتادن افراد در این تله‌ها در نوع خود دیدنی خواهد بود!  قابلیت به دام انداختن و فرستادن موجودات عجیب‌الخلقه به جنگ، از دیگر موارد جالب این DLC است. تمامی ویژگی‌ها و امکانات این بسته که هفته آینده در دسترس قرار خواهد گرفت را در تریلر زیر مشاهده می‌کنید:

 

|

پیش‌تر در زومجی اعلام کردیم که پشتیبانی بازی Fallout 4 از ماد، از اواسط فروردین ماه آغاز خواهد شد. در مطلبی دیگر نیز خواندید که بسته‌ی الحاقی Far Harbor این بازی بر اساس یک منطقه‌ی واقعی ساخته شده و همچنین از بزرگتر بودن این DLC در مقایسه با بسته‌ی Shivering Isles بازی Oblivion مطلع شدید.

دیدگاه‌های خود را در مورد این مطلب با زومجی در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده