// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: گشتی در سرزمین خون آشام ها در بازی Total War: Warhammer

پس از معرفی نژاد کنت‌های خون آشام در بازی Total War: Warhammer، کمپانی کریتیو اسمبلی، تریلری از گیم‌پلی خون آشام‌ها، البته بر روی نقشه منتشر کرده که برخی ویژگی‌های منحصر بفرد آنان را به تصویر می‌کشد. برای دیدن تریلر و عبور از سرزمین مه آلود سیلوانیا با زومجی همراه باشید.

پس از وقفه‌ی نسبتا طولانی برای معرفی نژاد کنت‌های خون آشام (Vampire Counts)، حال نوبت به انتشار تریلر‌ها با عناوین مختلف یکی پس از دیگری رسیده است. در جدیدترین تریلرهای بازی Total War: Warhammer، کمپانی Creative Assembly، عبوری از سرزمین خون آشام‌ها در نقشه‌ی بازی داشته که دیدن آن خالی از لطف نیست که علاوه بر جزییات بازی برخی ویژگی‌های منحصر بفرد خون آشام‌ها را نیز به تصویر می‌کشد. در این تریلر گیم‌پلی که در اواسط بازی واقع شده، شاهد موارد عجیبی از جمله اتحاد خون آشام‌ها با دووارف‌ها نیز هستیم که پیش از این بعید به نظر می‌رسید، اما خواهید دید که هر چیزی در این بازی عملی است. تریلر را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

  | 

پس از تاخیری یک ماهه‌، این بازی در تاریخ ۴ خرداد ماه ۱۳۹۵ (۲۴ ماه می ۲۰۱۶) بصورت انحصاری برای سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس، مک و SteamOS منتشر خواهد شد.دیدگاه‌های خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده