// سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: در تریلر جدید گیم‌پلی بازی Quantum Break شاهد قدرت زمان باشید

بازی متفاوت و خوش ساخت Quantum Break، محصول استودیو رمدی، ویژگی‌ها و امکانات جدیدی برای سبک سوم شخص و اکشن به ارمغان آورده است. به تازگی نیز تریلری از این بازی منتشر شده که گذر عجیب زمان را هنگام انفجار نشان می‌دهد. برای دیدن تریلر و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

اکثر بازی‌های اکشنی که تا به امروز ساخته شده‌اند صرف نظر از سبک و سیاق بازی، تقریبا همگی امکانات و ویژگی‌های یکسانی داشته‌اند. تفنگ، شمشیر، سپر، خودرو و ... همه‌ی آنها شما را محدود به استفاده از این ابزار به عنوان سلاح می‌کنند و برای کشتن دشمنان در بازی مجبور هستید از آنها استفاده کنید. اما اگر سلاحی به مراتب قوی‌تر داشته باشید چه؟ اگر این سلاح توان مدیریت و نگه داشتن زمان باشد چه؟ بازی Quantum Break، محصول استودیو Remedy است که قرار است در تاریخ ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۵ (۵ ماه آپریل ۲۰۱۶) برای ویندوز و کنسول ایکس‌باکس وان توسط مایکروسافت منتشر شود. بازی که شخصیت اصلی آن که جک جویس نام دارد، توان کنترل و مدیریت زمان را دارد. امکانی که بازیکن با بهره گیری از آن و اضافه کردن کمی چاشنی خلاقیت می‌تواند به روش های مختلفی دشمنان را از سر راه بردارد و تجربه‌ی جدیدی را در سبک سوم شخص برای خود به وجود آورد.

داستان بازی از جایی آغار می‌شود که بازیکن در نقش جک جویس، به همراه برادرش ویل، باید از آزمایشگاه یک دانشگاه فرار کنند. از داستان بازی که بگذریم، از جمله قدرت‌ها و قابلیت‌های جالبی و مهیجی که جک دارد می‌توان به امکان ایجاد حباب زمانی اشاره کرد که در آن زمان در محدوده‌ای کوچک از حرکت باز می‌ایستد و بازیکن می‌تواند از فرصت استفاده کرده و حریفان خود را از پای درآورد. همچنین امکان جابه‌جا شدن در فواصل کوتاه در یک چشم به هم زدن و داشتن یک سپر زمانی که از وی در مقابل ضرباتی که در حین جابه‌جا شدن و سایر موارد مرتبط با زمان، مراقبت می‌کند.

همه‌ی قابلیت‌های ذکر شده را می‌توانید در تریلر زیر مشاهده کنید. همچنین در این تریلر و طی روند بازی، تلاش ویل، برادر جک را می‌بینید که قصد دارد توضیح دهد که چه اتفاقاتی ممکن است برای جک در حین استفاده از این امکانات پیش بیاید. یکی از این اتفاقات را می‌توان بصورت این جمله بیان کرد: انفجار می‌تواند باعث بد پیش رفتن زمان شود. اما این به چه معنی است؟

در اکثر بازی‌ها بازیکن راه خود را مستقیم به سمت دشمن کج می‌کند و با آنها دیگری می‌شود. البته این امکان نیز وجود دارد که از یک موقعیت خوب استفاده کنید. موقعیتی که قبل از رویارویی با دشمن وجود داشته است. بطوری که به جای درگیر شدن، به سادگی از کنار آن بگذرید و اجازه دهید زمان از روی آن لحظه گذر کند. با چنین ترفندی شما در حقیقت دشمنان خود را پیش‌تر از از پای درآورده‌اید و دیگر نیازی به درگیری مستقیم با آنان نیست. ممکن است عجیب به نظر برسد اما در این بازی نیز قرار نیست با موارد عادی برخورد داشته باشید! شما را به تماشای این تریلر زیبا دعوت می‌کنیم تا از امکانات و قابلیت‌های این بازی منحصر بفرد مطلع شوید:

|

پیش‌تر در زومجی در مورد داستان بازی Quantum Break مطلبی را مطالعه کردید و در خبری دیگر از احتمال ساخته شدن قسمت‌های بعدی این بازی مطلع شدید.

دیدگاه‌های خود را در مورد تریلر و این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده