نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تماشا کنید: اولین ویدیو از گیم پلی بازی Forza Motorsport 6: Apex

چندی پیش مشخص شد که مایکروسافت قصد دارد بهار امسال، یک نسخه رایگان از مجموعه محبوب فورزا با نام Forza Motorsport 6; Apex برای رایانه‌های شخصی منتشر کند. امروز اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی برروی اینترنت فاش شد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این ویدیو همراه باشید.

کمپانی Microsoft چندی است در راستای یکپارچه کردن سیستم ایکس‌باکس وان و ویندوز 10، قصد دارد برخی از بازی‌های انحصاری کنسول نسل هشتمی خود را برروی پلتفرم ویندوز نیز عرضه کند. مدتی پیش و پس از اعلام خبر انتشار بازی Quantum Break برروی پی‌سی، این کمپانی اعلام کرد که یک نسخه رایگان از بازی شبیه‌ساز رانندگی خود یعنی Forza را با نام  Forza Motorsport 6: Apex برای رایانه‌های منتشر خواهد کرد. این نسخه از بازی، از پرداخت‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. عرضه این بازی برروی رایانه‌های شخصی این فرصت را به گیمرهای این پلتفرم می‌دهد که به بازیکنان متعدد این مجموعه محبوب اضافه بشوند و شانس این را به دست بیاورند تا بازی را تجربه کنند.

علاوه بر این، عرضه نسخه رایانه‌های شخصی بازی به توسعه‌دهندگان این شانس را می‌دهد که تمام امکانات موتور فورزاتک (موتور اختصاصی این بازی) را در رزولوشن 4K و با استفاده از دایرکت ایکس ۱۲ نشان بدهد.

امروز اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی که قرار است بهار ۲۰۱۶ (بهار ۱۳۹۵) بر روی ویندوز استور عرضه شود، برروی اینترنت فاش شد که در آن می‌توانید منوها و تنظیمات بازی به همراه مقداری از گیم‌پلی آن را تماشا کنید:

|

نظر شما درباره این نسخه از بازی چیست؟

منبع: GamePur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده