نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: تریلر گیم پلی بسته الحاقی Sky Fortress بازی Just Cause 3

مدتی پیش یک Expansion Pass، شامل سه بسته‌ی الحاقی مختلف، برای Just Cause 3 معرفی شد. اکنون با تماشای تریلر گیم پلی یکی از این بسته‌ها به نام Sky Fortress همراه زومجی باشید.

چند هفته پیش بود که جزئیاتی درباره‌ی یک Expansion Pass برای بازی Just Cause 3، بازی جهان‌ِباز اسکوئر انیکس و استودیو آوالانچ، منتشر شد. این مجموعه که Air, Land & Sea نام دارد، در ازای پرداخت ۲۵ دلار (۲۵ یورو، ۲۰ پوند انگلستان) سه DLC یا محتوای دانلودی مختلف را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

اولین محتوای دانلودی این مجموعه با نام Sky Fortress قرار است در ماه مارس (اسفند ۹۴ یا فروردین ۹۵) در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد که دارندگان اکسپنشن پس می‌توانند آن را یک هفته زودتر از دیگران به دست بیاورند. این بسته‌ی الحاقی که به‌طور جداگانه با قیمت ۱۲ دلار (۱۲ یورو، ۹.۵ پوند) به فروش می‌رسد، مجموعه‌ای از ماموریت‌های جدید را به بازی اضافه می‌کند.

ریکو، شخصیت اصلی بازی، در Sky Fortress با یک «دژ آسمانی» بزرگ و لشکری از پهپادهای مسلح روبه‌رو می‌شود. در این میان، او به نمونه‌ای پیشرفته‌تر از Wingsuit (لباس ویژه‌ی پرواز) به نام Bavarium Wingsuit مجهز شده که در مبارزات هوایی به کمک‌اش می‌آید. این ابزار علاوه بر راکت (که آن را به چیزی شبیه به جت‌پک تبدیل می‌کند)، مسلح هم هست و از ماشین‌گان و موشک‌هایی با سیستم نشانه‌گیری خودکار بهره می‌برد. در کنار این موارد، ریکو یک پهپاد شخصی هم برای دفاع از خودش در اختیار خواهد داشت. تریلر Sky Fortress را در ادامه مشاهده می‌کنید.

|

بسته‌ی الحاقی دوم بازی، Land Mech Assault نام دارد که تاریخ عرضه‌ی آن هنوز اعلام نشده است. در این بسته، در کنار ماموریت‌های تازه، یک مِکا (روبات غول‌پیکر) به بازیکنان معرفی می‌شود. این مکا علاوه بر آنکه به‌عنوان یک وسیله‌ی نقلیه انجام وظیفه می‌کند، یک سلاح ویژه هم دارد که امکان برداشتن و پرتاب کردن اشیاء را در جهات مختلف فراهم می‌کند. همچنین گویا این روبات با وجود ظاهر تانک-مانندش، چالاکی و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. سومین محتوای دانلودی Just Cause 3 هم Bavarium Sea Heist نام دارد که جزئیات آن قرار است طی ماه‌های آینده اعلام شود.

شما جاست کازرا تجربه کرده‌اید؟ نظرتان درباره‌ی تریلر Sky Fortress چیست؟

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده