// یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: مقایسه ویدیویی منطقه منهتن در The Division و دنیای واقعی

کاربری با مراجعه به نقاط مختلف منهتن در شهر نیویورک اقدام به فیلمبرداری از ساختمان‌ و خیابان‌ها و مقایسه ویدیویی آن با نقشه‌ی بازی The Division کرده است. در کنار تفاوت‌ها،‌ شباهت‌های زیادی بین دو منهتن دیده می‌شود. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بعد از سر و صدای نسخه‌ آزمایشی بتا بازی Tom Clancy's The Division در پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی، در نهایت در روزهای گذشته -بعد از تمدید دو روزه- شاهد اتمام مهلت نسخه‌ی آزمایشی بازی بودیم که از قضا با توجه به بازخوردهای کاربران، بازی توانسته انتظارات اولیه‌ی بازیکنان را برآورده کند. در این میان، یکی از کاربران یوتیوب شال و کلاه کرده و با برداشتن دوربین خود به دل خیابان‌های برفی منطقه منهتن شهر نیویورک زده است. این کاربر با در کنار هم قرار دادن ویدیوهای بازی و نقاط مختلف شهر در دنیای واقعی توانسته ویدیویی زیبا را خلق کند.

این کاربر در کنار اشاره به کمبودهای زیاد نسخه‌ی بازی نسبت به منطقه‌ی حقیقی منهتن، گفته است که با این حال یوبی‌سافت و استودیوی سرگرمی مَسیو نقشه‌ای تماشایی و زیبا را تولید کرده‌اند. شما می‌توانید این ویدیوی مقایسه را که بعد از توفان برفی پر سرو صدای هفته گذشته شهر نیویورک ثبت شده را از پایین خبر تماشا و دانلود کنید. ظاهرا با توجه به برف نشسته بر زمین همه چیز برای یک مقایسه‌ی برابر، فراهم بوده است.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

نسخه‌ اصلی بازی The Division در تاریخ ۱۸ اسفند عرضه خواهد شد.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده