// شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

سریال انیمیشنی Justice League Action معرفی شد

روز گذشته سریال انیمیشنی Justice League Action معرفی شد تا برای چهارمین بار شاهد ماجراجویی‌های لیگ عدالت در قاب تلویزیون و به صورت انیمیشن باشیم. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سریال Justice League Action محصول کمپانی برادران وارنر در قالب قسمت‌های ۱۵ دقیقه‌ای از شبکه کارتون نتورک پخش خواهد شد. نکته حائز اهمیت بازگشت کوین کانروی و مارک همیل به عنوان صداپیشه شخصیت‌های بتمن و جوکر  است. کانروی و همیل در Batman: The Animated Series محصول سال ۱۹۹۲ و پیش از ملحق شدن به سریال انمیشنی Justice League محصول سال ۲۰۰۱ در قالب این دو شخصیت صداپیشگی کرده بودند.

بر طبق بیانیه رسمی کمپانی دی‌سی، در این سریال «صحنه‌های اکشن با اعمال قهرمانانه درهم می‌آمیزد»:

قهرمانان همیشه در صحنه لیگ عدالت برای مقابله با هر چالشی آماده هستند، چالش‌هایی مانند محافظت از زمین، مقابله با مهاجمین فضایی و قدرت‌های عجیب و غریب جادویی.

در کنار همیل و کانروی، دیگر صداپیشگان باسابقه دی‌سی نیز در این سریال به ایفای نقش خواهند پرداخت، از جمله جیمز وودز صداپیشه شخصیت لکس لوتر. با اضافه شدن سریال Justice League Action به جدول پخش شبکه کارتون نتورک، تعداد سریال‌های انیمیشنی دی‌سی به عدد دو افزایش خواهد یافت. هم‌اکنون فصل سوم سریال Teen Titans Go در حال پخش از شبکه کارتون نتورک است. تا لحظه نگارش این خبر تاریخ پخش اولین قسمت Justice League Action اعلام نشده است.

تاکنون سه سریال انیمیشنی با نام لیگ عدالت و در مجموع هفت سریال براساس شخصیت‌های این گروه از شبکه‌های مختلف پخش شده است. اولین سریال از سری محتواهای تلویزیونی لیگ عدالت با نام The Superman/Aquaman Hour of Adventure در قالب ۳۶ قسمت از سال ۱۹۶۷ تا ۱۹۶۸ از شبکه سی‌بی‌اس پخش شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده