// شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

مقایسه تصویری Yakuza Kiwami و Yakuza: یک بازسازی واقعی

تصاویر منتشر شده از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Yakuza یعنی Yakuza Kiwami ، به خوبی نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان تغییراتی بنیادی را در گرافیک و برخی  عناصر گیم‌پلی بازی ایجاد کرده‌اند. در ادامه با مقایسه تصویری دو نسخه از بازی Yakuza همراه زومجی همراه باشید.

چند بار تاکنون با افرادی مواجه شده‌اید که بعد از تجربه یک نسخه بازسازی یا ریمستر گفته‌اند که «بازی شبیه به همان نسخه‌ی قدیمی» است؟ بیشتر اوقات به دلیل گذشت زمان بازی‌های قدیمی نظیر پلی استیشن 2 چیزی فراتر از محصولی که به واقع بوده‌اند در خاطرات بازیکنان حفظ می‌شوند؛ اما در حقیقت بازسازی آنها شباهتی به نسخه قدیمی ندارد. اکنون سگا ما را با یک بازسازی واقعی همراه کرده است.

هفته‌ی گذشته شرکت سگا، بازی Yakuza Kiwami را منتشر کرد. این بازی در حقیقت بازسازی کاملی از نسخه‌ پلی‌استیشن 2 Yakuza است. اول از همه باید گفت که این بازی باشکوه مدت‌ها قبل برای پلی استیشن 3 و Wii U در قالب محصولی ترکیبی با Yakuza 2 عرضه شده بود. اکنون اما ما با بازسازی کاملا متفاوتی برای پلی‌استیشن 4 همراه هستیم.

توسعه‌دهندگان با حفظ داستان اصلی، به کمک محتوا و ویژگی‌های جدید بازی را گسترش داده‌اند. بهره‌مندی توسعه دهندگان از موتور گرافیکی استفاده شده در Yakuza Zero نیز Yakuza Kiwami را کاملا به بازی جدیدی تبدیل کرده است.

اکنون ما نیز برای نشان دادن تفاوت Yakuza Kiwami با نسخه‌ی اصلی Yakuza تصاویری از دو نسخه را در پایین خبر آورده‌ایم. شما می‌توانید این تصاویر را در کنار هم مشاهده کنید.

Yakuza Kiwami تاکنون برای نسل‌های مختلف کنسول‌ها از پلی‌استیشن 2 گرفته تا پلی‌استیشن 3 و اکنون کنسول نسل هشتم سونی عرضه شده است. تفاوت گرافیکی و بعضا گیم‌پلی میان این نسل‌ها بسیار زیاد است.

در حقیقت تمامی سازندگان باید بازی‌های خود را به شکلی که سگا در یاکوزا انجام داده است، بازسازی کنند. مسلما با این‌کار شکایات شنیده شده از کاربران به دلیل تفاوت‌های کم میان نسخه ریمستر و اوریجینال کاهش خواهد یافت. بدون شک تنها ارتقاء رزولوشن به 1080p و نرخ فریم بر ثانیه ۶۰ بسیاری را راضی نخواهد کرد.

منبع: Dual Shockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده