// شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

الکترونیک آرتز: بازی Star Wars Battlefront بیش از ۱۳ میلیون نسخه فروش کرده است

الکترونیک‌ آرتز گزارش مالی سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶ را اعلام کرد. در این گزارش فروش بیش از ۱۳ میلیون نسخه‌ای بازی Star Wars Battlefront در جهان تایید شده است. طبق گزارش، الکترونیک آرتز برترین ناشر بازی‌های کنسولی در غرب است. با زومجی همراه باشید.

با توجه به گزارش مالی منتشر شده در وب‌سایت رسمی الکترونیک آرتز «بازی Star Wars Battlefront با فروش ۱۳ میلیون نسخه از راهنمای سال مالی الکترونیک آرتز پیشی گرفته است». این گزارش همچنین اشاره می‌کند که نسخه آزمایشی بتا Star Wars Battlefront توسط ۹ میلیون بازیکن انجام شده است، این رقم قابل توجه باعث جذب افراد بیشتر برای خرید نسخه کامل بازی شده است.  ایوان ویلسون، تحلیلگر پاسیفیک کِرِست ماه گذشته پیش‌بینی کرده بوده که این بازی احتمالا ۱۳ میلیون نسخه فروش داشته است. اکنون این آمار سخنان وی را تایید می‌کند.

البته موفقیت نسخه جدید Star Wars Battlefront نامرتبط با هایپ صورت گرفته از اکران فیلم Star Wars 7: The Force Awaken نیست. چرا که حتی اگر این بازی محتوایی مخصوصِ The Force Awaken را نیز نداشته باشد،‌ این فیلم علاقه‌مندان را به تجربه تمامی محتویات موجود و مرتبط با سری استار وارز تشویق می‌کند. آخرین نسخه از سری‌بازی‌های مجموعه Star Wars Battlefront حدود ده سال قبل و در سال ۲۰۰۵ عرضه شده بود.

نکته‌ی جالب ذکر شده دیگر در این گزارش، جایگاه اول الکترونیک آرتز به عنوان «برترین ناشر بازی‌های کنسولی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در جهان غرب برای سال تقویمی* ۲۰۱۵» است که مبتنی بر منابع قابل دسترس و برآوردهای الکترونیک آرتز بدست آمده است. البته دلیل کسب این جایگاه بیشتر می‌تواند به دلیل فروش خوب بازی‌های ورزشی الکترونیک آرتز مانند Madden NFL 16 و FIFA 16 در هر سال باشد. این دو بازی در مجموع برترین جایگاه‌ فروش را در میان بازی‌های ورزشی در ایالات متحده و اروپا داشته‌اند.

با نتایج این‌چنینی، ما می‌توانیم مطمئن باشیم که الکترونیک‌آرتز بازی‌های بیشتری را با مضمون Star Wars در آینده تولید کند. امیدواریم بازی‌های آینده این ناشر تمرکز بیشتری را روی محتوای Force Awakens داشته باشند همانطور که بسیاری از ما علاقمند به بازی کردن به عنوان رِی، فین، پوی و کایلو رِن هستیم.

  • «سال تقویمی» متفاوت با «سال مالی» از یک ژانویه (۱۱ دی) تا ۳۰ دسامبر (۱۰ دی) محاسبه می‌شود. سال مالی از تاریخ ۱ آوریل (۱۲ فروردین) هرسال تا ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) سال آینده میلادی است.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده