نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

الکترونیک آرتز: می خواهیم دوباره اعتماد گیمرهای پی سی را جلب کنیم

کمپانی الکترونیک‌آرتز که در سال‌های اخیر در بخش پی‌سی بسیار ضعیف عمل کرده و انتقادات زیادی را متوجه خود ساخته، حالا از تلاش خود برای جلب اعتماد دوباره‌ی گیمر‌های پی‌سی خبر داده است. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

کمپانی الکترونیک‌آرتز در سال‌های اخیر حسابی داد گیمر‌های پی‌سی را درآورده است و با عملکرد ضعیف خود در قبال بازی‌هایی مثل SimCity و Battlefield 4 و ضعف‌های بازی Sims 4، این گیمر‌ها را از خود ناامید کرده است. اما حالا این غول آمریکایی اعلام کرده است قصد دارد با برنامه‌ریزی و اقدامات گوناگون برای بازیابی شهرت از دست رفته‌اش تلاش کند.

EA یک سری اقدامات اولیه‌ را هم از طریق سرویس Origin PC خود انجام داده است. از جمله‌ی این اقدامات می‌توان به امکان بازگرداندن بازی‌هایی که پس از خرید از آنها خوشتان نیامده است و در دسترس قرار دادن رایگان برخی بازی‌ها برای مدت مشخص اشاره کرد. این ناشر همچنین سرویس Origin Access را معرفی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید تعدادی از بازی‌ها را با پرداخت ماهانه‌ی مبلغ ۳.۹۹ پوند بازی کنید.

پیتر اُ رایلی، مدیر ارشد بازاریابی سرویس Origin در این زمینه می‌گوید:

ما اکنون در مسیر جلب اعتماد دوباره‌ی گیمر‌های پی‌سی هستیم. در این یکی دو سال اخیر ما سعی کرده‌ایم که از ارائه‌ی تجربه‌ی فوق‌العاده‌ی بازی کردن به کاربرانمان از همان ابتدای عرضه اطمینان یابیم و به منظور خلق لحظات بهتر بر روی سرویس Origin ما خدماتی مثل Great Game Guarantee، On the House و اخیرا هم Origin Access را سازماندهی کردیم. ما از پیشرفت‌هایی که در این چند وقت داشته‌ایم هیجان زده‌ایم اما همیشه خود را ملزم به بکارگیری نوآوری در قبال گیمر‌ها می‌دانیم.

اُ رایلی معتقد است که سرویس Origin Access گیمر‌ها را تشویق به انجام بازی‌هایی می‌کند که در شرایط عادی به سمت آن‌ها نمی‌روند. طبق برنامه‌ریزی‌های EA قرار است به این سرویس بازی‌های بسیار بیشتری را حتی از ناشران رقیب اضافه کند.

منبع: MCVUK


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده