نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

آیا تاریخ رونمایی از بازی بعدی مجموعه‌ی Sonic مشخص شده است؟

سال ۲۰۱۶ در تقویم مجموعه‌ی Sonic the Hedgehog از اهمیت بالایی برخوردار است، چون این مجموعه بیست و پنجمین سالگرد تولدش را در این سال جشن می‌گیرد؛ البته شاید همه چیز به یک جشن تولد ساده ختم نشود! با زومجی همراه باشید.

از مدتی پیش شایعات زیادی مبنی بر معرفی نسخه‌ای جدید از مجموعه‌ی پرطرفدار Sonic the Hedgehog در سال ۲۰۱۶ به گوش می‌رسد. سازندگان این سری یک بار دیگر با انتشار ویدئویی مرموز در حساب توییتر مجموعه به این شایعه دامن زده‌اند. این ویدئوی کوتاه که به تازگی منتشر شده در نگاه اول ساده و کم‌اهمیت به نظر می‌رسد اما با کمی دقت در آن می‌توان به نکات جالبی پی‌ برد.

در ویدئوی ذکر شده می‌بینیم که تعداد زیادی تکه‌ی کوچک به هم نزدیک می‌شوند و نسخه‌ی کلاسیک سونیک را تشکیل می‌دهند؛ سپس مجددا منفجر شده و سونیک مدرن را می‌سازند. کاربران انجمن NeoGAF با مشاهده‌ی دقیق این ویدئو متوجه شده‌اند که در هنگام متلاشی شدن تکه‌های کوچک، چند عدد و علامت روی صفحه نقش می‌بندند. همان‌طور که در سه تصویر زیر مشاهده می‌کنید ابتدا اعداد ۳ و ۲۱ ظاهر می‌شوند و سپس علامتی شبیه دو صفر یا دو حلقه کنار هم به نمایش درمی‌آید.

Sonic-The-Hedgehog-25th-Anniversary-Announcement

این نشانه‌ها باعث شده‌اند تا عده‌ای به گمانه‌زنی درباره‌ی تاریخ ۲۱ مارس (۲ فروردین ۹۵) بپردازند. این افراد معتقدند که در این تاریخ یک رونمایی بزرگ را شاهد خواهیم بود و احتمالا نسخه‌ای جدید از مجموعه‌ی Sonic the Hedgehog معرفی خواهد شد. تا این روز کمتر از دو ماه باقی مانده است و در آن زمان مشخص می‌شود که آیا این پیش‌بینی درست است یا خیر.

مدتی پیش هم سازندگان Sonic the Hedgehog عکسی از لوگوی جدید این مجموعه را به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تولد آن منتشر کرده بودند که این موضوع نیز منجر به شکل‌گیری فرضیه‌های مختلفی درباره‌ی ساخت بازی بعدی مجموعه شده بود.

منبع: Attack of the Fan Boy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده