نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

لیست بازی های رایگان ماه فوریه (۱۲ بهمن تا ۱۰ اسفند) سرویس ایکس لایو گلد مشخص شد

زمان زیادی تا آغاز ماه فوریه میلادی باقی نمانده است و پس از اینکه سونی لیست بازی‌های رایگان اعضای پلی‌استیشن پلاس را منتشر کرد، مایکروسافت نیز لیست بازی‌های رایگان ماه آینده میلادی برای کاربران سرویس ایکس‌باکس لایو گلد را اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

همانطور که می‌دانید مایکروسافت هر ماه بازی‌های رایگانی را برای کاربران سرویس ایکس‌باکس لایو گلد در دسترس قرار می‌دهد و در حالیکه زمان زیادی تا آغاز ماه فوریه (۱۲ بهمن تا ۱۰ اسفند) باقی نمانده است، مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان این ماه را اعلام کرد که در زیر می‌توانید آنها را مشاهده کنید:

مانند همیشه، تمامی این بازی‌ها در یک زمان در دسترس قرار نخواهند گرفت. در ابتدا دو بازی  Hand of Fate و Sacred: Citadel در تاریخ اول فوریه (۱۲ بهمن) در دسترس قرار می‌گیرند. از این دو بازی، Hand of Fate برای کل ماه فوریه در دسترس است و Sacred: Citadel تا تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن). از طرف دیگر، بازی Styx: Master of Shadows از تاریخ ۱۶ فوریه تا ۱۵ مارس (۲۷ بهمن تا ۲۵ اسفند) در دسترس کاربران سرویس ایکس‌باکس لایو گلد قرار خواهد گرفت. در آخر نیز بازی Gears of War 2 از تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) تا تاریخ ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) برای این سرویس قرار داده خواهد شد.

نکته جالب درباره بازی‌های جدیدی که از طریق این ویژگی در دسترس قرار می‌گیرند، این است که تمامی بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360 از طریق قابلیت Backwards Compatibility برروی ایکس‌باکس وان نیز توانایی اجرا شدن دارند.

نظر شما درباره لیست بازی‌های ماه فوریه مشترکین سرویس ایکس‌باکس لایو گلد چیست؟

منبع:‌ Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده