نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

تصاویر جدید بازی Dark Souls 3 شخصیت‌ها و مناطق مهم بازی را نشان می‌دهند

استودیو فرام سافت‌ویر اخیرا تصاویر جدیدی از بازی مورد‌انتظار Dark Souls III منتشر کرده است که برخی از شخصیت‌ها و محیط‌های بازی را نشان می‌دهند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کمپانی بندای نامکو، ناشر بازی و فرام سافت‌ویر، سازنده بازی Dark Souls III تصمیم گرفتند تا با انتشار تصاویری جزییات جدیدی از بازی را در اختیار طرفداران قرار دهند. بر این اساس گیمر در ابتدای کار بازی را از یک قبرستان آغاز خواهد کرد و هیچ شناختی از گذشته خود ندارد؛ وی پس از آن باید با شخصیت افسانه‌ای لودِکس گاندیر مبارزه کند تا ارزش وی ثابت شود و پس از آن هم با رفتن به معبد مقدس ماجراجویی وی آغاز خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید بازی را تماشا کنید:

در داخل این معبد گیمر‌ها شخصیت «نگهبان آتش» را ملاقات خواهند کرد که راهنمای آن‌ها در سراسر مسیر خواهد بود. به‌علاوه شخصیت‌های دیگری مثل هاوکوود، فارون و یک مرد مرموز با نام لودلِث هم در داخل معبد حضور خواهند داشت و پس از اتفاقاتی که آن‌جا رخ خواهد داشت، گیمر پا در مسیری خطرناک و تاریک می‌گذارد که وقایع آن دنیای بازی Dark Souls 3 را شکل می‌دهند.

بازی Dark Souls III یکی از ۲۵ بازی مورد‌انتظار سال ۲۰۱۶ از دیدگاه زومجی است که به احتمال خیلی زیاد آخرین بازی از این مجموعه خواهد بود. همچنین فرام سافت‌ور اخیرا یک کتاب مصور (کمیک) هم برای بازی معرفی کرد که بهار ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. بازی هم در تاریخ ۲۴ فرودین در مناطق آمریکا و اروپا برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

نظرات خود را در مورد تصاویر جدید بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده