نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

مدیرعامل استودیو سازنده بازی Destiny از سمت خود استعفا داد

استودیو بانجی، سازنده بازی Destiny و بسته‌الحاقی The Taken King آن، امروز با خبر استعفا مدیر‌عامل خود روبرو شد و اعضا آن تصمیم دارند تا بلافاصله یکی دیگر از اعضا را جایگزین وی کنند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

هارولد رایان، مدیر‌عامل استودیو بانجی بود که از سال ۲۰۰۰ و پیش از عرضه نسخه اول بازی هِیلو این سمت را بر‌عهده داشت و حتی پس از استقلال بانجی از مایکروسافت هم این سمت را عهده‌دار بود. حال وی پس از نزدیک به ۱۶ سال از سمت خود استعفا داده و هنوز هم توضیحی در مورد دلیل این تصمیم ارائه نکرده است. بانجی فعلا مدیر‌عامل جدید خود را معرفی نکرده است؛ با این حال اعضای آن پیت پارسون را به عنوان مدیر‌عامل موقت انتخاب کرده‌اند که به احتمال زیاد وی این سمت را به صورت دایمی هم تصاحب خواهد کرد. بانجی پس از جدا شدن مدیر‌عامل قدیمی خود طی پستی در سایت خود اعلام کرد:

این تغییر یک شروع جدید و یک چالش جدید برای ما خواهد بود. ما کماکان سعی خواهیم کرد تا آثاری لذت‌بخش تولید کنیم.

همچنین پارسون هم در مورد این تغییر و تحولات متنی منتشر کرد که به شرح زیر است:

دوست دارم طرفداران‌مان بدانند که هدف اصلی من و همه اعضای بانجی خلق تجربه‌ای لذت‌بخش برای طرفداران بوده و خواهد بود. Destiny یک بازی منحصر به فرد بود ولی هنوز هم اعتقاد دارم که استودیو ما می‌تواند حتی اثر بهتری هم تولید کند و سعی خواهم کرد تا در دوران مدیریتم زمینه تولید چنین اثری را فراهم کنم.

جالب است بدانید که پارسون هم یکی از اعضای قدیمی استودیو بانجی است که در سال ۲۰۰۲ از مایکروسافت جدا شده و به عنوان مدیر اجرایی به این استودیو پیوسته بود و از آن زمان تا به حال نقش مهمی در ساخت سری بازی‌های Halo و بازی Destiny داشته است.

پس از استقلال بانجی از مایکروسافت تعدادی از اعضای با‌سابقه این استودیو از آن جدا شده‌اند که نمونه‌ای از آن مارتین اُ.دانِل است که جدایی وی حاشیه‌هایی هم برای بانجی داشت. حال باید منتظر ماند و دید این استودیو که اخیرا هم [با استناد به شایعات] ساخت بازی Destiny 2 را لغو کرده است، چه شرایطی پس از این تغییرات خواهد داشت.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده