// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

کمپانی کرای‌تک خواستار ملاقات با کوجیما و سرنی برای نمایش تکنولوژی‌هایشان است

کرای‌تک، سازنده‌ی بازی‌های مطرحی مانند Crysis و Ryse، از هیدیو کوجیما و مارک سرنی که در تور ده روزه فناوری‌های پیشرفته هستند، دعوت کرده تا به استودیوهایشان بیایند و تکنولوژی‌های خود را به معرض نمایش کوجیما و سرنی بگذارند. با زومجی همراه باشید.

مارک سرنی، مهندس ارشد و مغز متفکر طراحی کنسول پلی‌استیشن 4 به همراه هیدیو کوجیما، بازی‌ساز افسانه‌ای و خالق مجموعه متال گیر، این روزها مشغول سرزدن و ملاقات برترین استودیوهای بازی‌سازی دنیا هستند تا با بروزترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های ساخت بازی‌های ویدیویی آشنا شوند. در اولین قدم این دو به استودیوی ناتی داگ و سپس به سراغ سازندگان The Order: 1886 رفتند. سپس با پروازی طولانی به آمستردام رفتند تا با خالقان سری‌ بازی‌های Killzone ملاقات کنند. کمپانی کرا‌ی‌تک که مقر اصلی آن در شهر فرانکفورت آلمان است، فرصت را غنیمت شمرده‌اند تا ملاقاتی با کوجیما و سرنی داشته باشند. آنها پس از این که توییت کوجیما را مبنی بر ورودشان به استودیو گوریلا مشاهده کردند، توییتی با خطاب قرار دادن سرنی و کوجیما منتشر کردند که:

ما شنیدیم که شما مایل هستید تا تکنولوژی‌های پیشرفته و چشم‌گیری ببینید. فرانکفورت به اندازه یک پرواز کوتاه تا آمستردام فاصله‌ دارد. ‌می‌دونید ;)

ما مفتخریم که به شما پروژه‌های واقعیت مجازی‌مان را نشان دهیم و البته، نوشیدنی‌های معروف شهرمان را امتحان کنید.

با توجه به این که کرای‌تک رسما از سرنی و کوجیما دعوت کرده، فکر نمی‌کنیم که این دو پیشنهاد کرای‌تک را رد کنند. تور مسافرتی کوجیما نشان می‌دهد که وی به طور حتم دنبال تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته برای ساخت بازی خود است و ما باید انتظار داشته باشیم محصول جدیدی که توسط کوجیما ساخته می‌شود، حداقل از نظر جلوه‌های بصری و صوتی، یک سر و گردن از سایر بازی‌های نسل هشتمی بالاتر باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا دوست دارید اولین بازی مستقل کوجیما که با همکاری سونی ساخته می‌شود و در انحصار کنسولی پلی‌استیشن 4 خواهد بود، در سبک و سیاقی متفاوت از آثار قبلی وی باشد؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده