نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

سازندگان Life is Strange مسابقه‌ی واقعی عکاسی «قهرمانان روزمره» را ترتیب داده‌اند

اگر تجربه‌ی بازی Life is Strange را داشته باشید، حتماً‌ با مسابقه‌ی عکاسی قهرمانان روزمره (Everyday Heroes) آشنایید. اسکوئر انکیس به عنوان ناشر بازی، مسابقه‌ای واقعی با همان موضوع و محتوا برگزار کرده که شرکت در آن برای عموم آزاد است. با زومجی همراه باشید.

درست مانند داستان بازی، موضوع مسابقه‌ی قهرمانان روزمره «افراد عادی و معمولی که کارهای خارق‌العاده می‌کنند» است. عکس‌های برگزیده در غالب یک گالری در وب‌سایت مسابقه به نمایش گذاشته می‌شوند و سه عکس برتر، توسط اسکوئر انیکس و دونت ناد استودیوی سازنده‌ی بازی، به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی آن‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود. این فرصت بسیار خوبی برای سه عکاس برتر است که در ابعاد بزرگ‌تری شناخته شوند. همچنین عکس‌های سه نفر اول چاپ خواهد شد و توسط سازندگان امضا می‌شود.

اسکوئر انیکس برای برنده‌ی این مسابقه نیز جایزه‌ای ویژه‌ای در نظر گرفته است. نفر اول مسابقه‌ی قهرمانان روزمره، کمک‌هزینه‌ی ۱۰,۰۰۰ دلاری دریافت خواهد کرد. برای ارسال آثار خود کافیست به وبسایت مسابقه مراجعه کنید و تا روز ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) عکس‌های خود بارگذاری کنید. لازم است که برای عکس خود یک عنوان به اضافه‌ی توضیحی از قهرمان روزمره‌ای که سوژه‌ی شما بوده است، ارائه دهید.

قسمت آخر Life is Strange پاییز امسال منتشر شد و از زومجی نمره‌ی ۹ را دریافت کرد. اسکوئر انکیس بعد از اتمام بازی، از نام  و اعتبار آن در جهت فعالیت‌های اجتماعی استفاده کرده است و مسابقه‌ی «قهرمانان روزمره» تازه‌ترین اقدام آن‌ها در این زمینه است. پیش از آن و در اوایل ماه جاری میلادی، اسکوئر انیکس با سازمان ضد آزار و اذیت اینترنتی PACER همکاری کرده و با ارسال توییت‌هایی با مضمون و حال و هوای Life is Strange، سعی در جمع‌آوری کمک‌های مالی در جهت جلوگیری از هرگونه آزار و اذیت کاربران کرده است.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده