نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

دنباله‌ی بازی زیبای Her Story ساخته می‌شود

سم بارلو، سازنده‌ی بازی زیبا و تحسین شده‌ی Her Story از ساخت ادامه‌ی این بازی خبر داد. بارلو می‌گوید که Her Story 2 بیش از اینکه یک دنباله‌ی عادی برای قسمت اول باشد، شبیه جانشین معنوی این بازی خواهد بود. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

بارلو با انتشار تصویر زیر (که به نظر می‌رسد مربوط به طراحی‌های ابتدایی بازی باشد) در توییتر این خبر را اعلام کرد. او در پاسخ به سوالات هواداران گفت که بازی جدید ارتباط داستانی با Her Story ندارد و نام Her Story 2 که در بالای صفحه دیده می‌شود صرفا یک اسم موقت است و احتمالا در آینده تغییر می‌کند. بارلو همچنین تایید کرد که در این بازی هم مثل Her Story  از تصاویر و ویدئوهای واقعی استفاده خواهد شد.

CZkRliFW0AAFqYH

سم بارلو که اکنون به عنوان یک بازیساز مستقل شناخته می‌شود سابقه همکاری در پروژه‌های بزرگی را دارد؛ او در تیم سازنده‌ی Silent Hill: Origins (سال ۲۰۰۷) و Silent Hill: Shattered Memories (سال ۲۰۰۹) به عنوان طراح ارشد و نویسنده حضور داشت و همچنین قرار بود کارگردان بازی لغو شده‌ی Legacy of Kain: Dead Sun باشد.

Her Story که اولین بازی مستقل بارلو است در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۱۵ (۳ تیر ۹۴) برای رایانه‌های شخصی و همچنین سیستم عامل iOS منتشر شد. این بازی که در سبک فیلم تعاملی ساخته شده است، داستان گم شدن یک مرد بریتانیایی در سال ۱۹۹۴ را روایت می‌کند. در ابتدای بازی مشخص می‌شود که این مرد به قتل رسیده است. حالا شما به عنوان بازیکن باید راز قتل او را کشف کنید و قاتل را پیدا نمایید. برای این کار بانک اطلاعاتی پلیس که شامل صدها کلیپ ویدئویی است در اختیارتان گذاشته می‌شود. شما باید این کلیپ‌ها را که مربوط به مصاحبه با زنی به نام «هانا اسمیت» هستند به دقت مورد بازبینی قرار دهید و سرنخ‌های ماجرا را پیدا کنید. نقش هانا در Her Story را ویوا سایفرت، موزیسین بریتانیایی بازی می‌کند. او برای این کار جایزه‌ی بهترین ایفای نقش در مراسم The Game Awards 2015 را نیز برنده شده است.

Her Story نمرات بسیار درخشانی از منتقدین دریافت کرد و میانگین امتیازات نسخه‌ی iOS بازی در وبسایت متاکریتیک ۹۱ از ۱۰۰ است. اکثر سایت‌ها و مجلات در نقد خود به داستان جذاب و بی‌نقص بازی اشاره کرده‌اند و به خاطر این موضوع سم بارلو را مورد تحسین قرار داده‌اند. Her Story در مراسم و برنامه‌های مختلف که با عنوان بهترین‌های سال ۲۰۱۵ در رسانه‌های بازی برگزار شدند افتخارات زیادی کسب کرده است که از میان آنها می‌توان به دریافت جایزه‌ی بهترین داستان از مراسم The Game Awards 2015 اشاره کرد. ضمنا این بازی از سوی وبسایت زومجی نیز به عنوان بهترین بازی موبایل سال ۲۰۱۵ انتخاب شده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده