نویسنده: معین کلهری
// دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

بازی Paragon اپیک گیمز رده بندی سنی بزرگسال را در استرالیا دریافت کرد

نظام رده بندی سنی بازی‌های ویدیویی در استرالیا، به ‎تازگی بازی «Paragon» را رده‎بندی سنی کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

جدیدترین اثر اپیک‎گیمز که با نام «Paragon» شناخته می‎شود، از سوی نهاد رده‏‎بندی سنی بازی‎های ویدیویی در استرالیا رده‌بندی سنی بزرگسال را دریافت کرده است. از دلایل تعلق گرفتن رده‌بندی سنی بزرگسال به این بازی، می‎توان به «خشونت بسیار زیاد، زمینه‎هایی با مضمون استفاده از الفاظ رکیک و تاثیر آن‎ها بر روی مخاطب» اشاره کرد.

تاکنون اطلاعات زیادی از این اثر منتشر نشده است، اما بازی یاد شده که از سبک «MOBA» پیروی می‎کند و از قابلیت «Crossplay» نیز بهره می‎برد، در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‎های پلی‌استیشن 4 و رایانه‎های شخصی منتشر خواهد شد. پس از توسعه سه‎گانه‎ی Gears of War به دست «اپیک گیمز» این بازی می‎تواند شروع بسیار خوبی برای آن‎ها پس از سال‎ها باشد. اگر از علاقه‎مندان این بازی نیز هستید، در تابستان سال جاری می‎توانید به تجربه‎ی هیجان‎انگیز نسخه بتا بپردازید. همچنین شما می‎توانید کمی زودتر، با پرداخت مبلغی به نسخه دسترسی زودهنگام (Early Access) دست پیدا کنید.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش اپیک گیمز از یک کاربر مسلمان، به نام محمد خان عذرخواهی کرد؛ چراکه او در هنگام ثبت‎نام نسخه‎ی بتای آن با مشکل روبرو شده بود.

شما چه فکری می‎کنید؟ آیا برای تجربه این بازی مشتاق هستید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده