نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بروزرسانی جدید ایکس‌باکس وان در دسترس اعضای پیش‌نمایش قرار گرفت

مایکروسافت، روز گذشته بروزرسانی جدید کنسول ایکس‌باکس وان را در اختیار اعضای پیش‌نمایش قرار داد و به سبب آن، قرار است که تعدادی از مشکلات و باگ‌های گزارش شده از سوی کاربران، برطرف شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بروزرسانی جدید ایکس‌باکس وان که در حال حاضر تنها توسط اعضای پیش‌نمایش قابل دریافت است، مشکلات موجود در بخش‌ لایو تی‌وی و راهنمای سریع را به‌کلی رفع خواهد کرد. اکنون نگاهی به تاثیرات بسته بروزرسانی بر بخش‌های یاد شده می‌اندازیم:

  • برنامه لایو تی‌وی (Live TV): پس از نصب فایل‌های بهینه‌ساز، دیگر با صفحه سیاه و پیغام خطا در هنگام گشودن برنامه لایو توی‌وی یا در موقع از سرگیری مجدد ویدیوی در حال پخش، مواجه نخواهید شد (استفاده از USB TV یا ورودی HDMI تفاوتی ندارد).
  • بخش راهنمای سریع (Quick Guide): بخش راهنمای سریع، دیگر در مواقع فشردن دکمه ایکس‌باکس به ‌صورت دو بار پیاپی و همچنین انتقال به گوشه سمت چپ داشبورد با پیغام خطا روبه‌رو نخواهد شد.

باری دیگر باید به این نکته اشاره کرد که بروزرسانی منتشر شده، در حال حاضر فقط توسط اعضای سامانه پیش‌نمایش ایکس‌باکس وان قابل دریافت است. اگر شما خواهان پیوستن به این سامانه هستید، می‌توانید که با افراد عضو تقاضای خود را در میان بگذراید و آن‌ها نیز مراتب درخواست‌تان را پی‌گیری کنند.

کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، هم‌اکنون از رابط کاربری جدیدی با نام تجربه جدید ایکس‌باکس وان بهره می‌برد که علاوه‌بر برخورداری از ظاهری منسجم و زیبا، سرعتِ عمل و امکانات فراوانی را نیز برای کاربران به ارمغان آورده است.

مایکروسافت که همواره برای بازخوردهای کاربران سرویس‌ها وگجت‌های خود جایگاه ویژه‌ای در نظر گرفته است، روند فعلی خود را با برنامه‌ریزی برای بهینه‌سازی هرچه بیش‌تر ایکس‌باکس وان ادامه خواهد داد. امکان پخش موسیقی در پس‌زمینه نیز که بسیاری از دارندگان خواهان اضافه شدن آن به کنسول هستند، احتمالا در تابستان سال جاری میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نظرات خود را با ما در میان بگذراید.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده