نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

تماشا کنید: تمام کردن Call of Duty 4 با کم‌ترین کشت و کشتار!

بدون شک یکی از بهترین نسخه‌های سری Call of Duty اولین قسمت از مجموعه Modern Warfare است که برای اولین بار داستان این سری به زمان حال آورد. حال گیمر‌ی این بازی را با حداقل خشونت بازی می‌کند که می‌توانید ویدیوی آن را در ادامه مطلب زومجی تماشا کنید.

سری بازی‌های Call of Duty و در حالت کلی‌تر اکثر بازی‌های شوتر اول‌شخص به دلیل خشونت نسبتا بالا و وجود صحنه‌های تیر‌اندازی و کشت و کشتار در بین گیمر‌ها محبوب هستند. حال اگر گیمری سعی کند تا این نوع بازی‌ها را به شیوه‌ای نامتعارف و بدون کشتن دشمنان تجربه کند، بدون شک شاهد یک نتیجه جالب خواهیم بود.

کِنت شیلی، گیمری است که تصمیم گرفته این شیوه را در مورد بازی Call of Duty 4: Modern Warfare آزمایش کند و این اثر را بدون کشتن دشمنان به پایان برساند. البته اگر بازی را تجربه کرده باشید، می‌دانید که برخی قسمت‌های بازی شما را وادار به کشتن دشمنان یا شلیک به سمت وسایل نقلیه می‌کند و به همین دلیل هم این موارد برای شیلی به عنوان استثنا شناخته می‌شوند. در ادامه می‌توانید ویدیویی از مرحله اول بازی را تماشا کنید که شیلی آن را به شکلی کاملا صلح‌آمیز (!) به پایان رسانده است:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

بدون شک تمام کردن بازی که هدف اصلی آن تیراندازی و کشتن نیرو‌های دشمن است، به این شیوه بسیار دشوار و در عین حال جذاب خواهد بود. شیلی خود اعلام کرده که بازی کردن CoD: MW به این شکل شبیه به تجربه خبرنگارانی است که در مناطق جنگی حاضر می‌شوند و دیگر حس نخواهید کرد که یک سرباز بی‌رحم آمریکایی هستید. البته این گیمر هنوز موفق نشده تا بازی را کاملا تمام کند؛ ولی وی ویدیو‌های مراحل مختلف بازی را در روی کانال یوتیوب خود قرار می‌دهد که می‌توانید برای مشاهده همه آن‌ها به اینجا مراجعه کنید.

نظر شما در مورد این شیوه بازی چیست؟

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده