// جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

به گفته تحلیلگران کنسول نینتندو ان‌ایکس در دو واحد جداگانه عرضه می‌شود

به دنبال شایعاتی که طی چند روز گذشته در مورد کنسول نینتندو NX و برنامه‌های کمپانی نینتندو در قبال این کنسول منتشر شده است، اخیرا موسسه مالی و سرمایه‌گذاری مک‌کواری در ژاپن اطلاعاتی تکمیلی در این‌ رابطه منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

مک‌کواری که به‌عنوان بزرگترین ارائه‌کننده خدمات بانکداری سرمایه‌گذاری و مدیریت سرمایه‌گذاری در کشور استرالیا شناخته می‌شود، اخیرا اطلاعاتی از کنسول ان‌ایکس و برنامه‌های نینتندو برای این کنسول منتشر کرده است. براساس گزارش منتشر شده، مکواری پیش‌بینی می‌کند که نینتندو کنسول ان‌ایکس را در قالب دو واحد جداگانه عرضه خواهد کرد. واحد قابل حمل کنسول ان‌ایکس در ماه نوامبر ۲۰۱۶ (آبان تا آذر ۱۳۹۵) و کنسول همراه در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شوند. کمپانی مکواری تخمین می‌زند که نسخه قابل حمل با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار به فروش برسد. با این‌وجود تا زمان عرضه، این رقم تنها حدس و گمان است. مکواری باور دارد که این کنسول دارای تجهیزات واقعیت افزوده خواهد بود.

لازم به ذکر است که این منبع دیروز نیز اعلام کرده بود که کنسول ان‌ایکس با گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های رقیب سازگار است. مسئول بخش تحقیقات مکواری در مصاحبه با وال‌استریت ژورنال به تاکاشی موچیزوکی به این ویژگی اذعان کرده بود. این اطلاعات تنها حدس و گمان بوده و امکان عدم تحقق آن‌ها وجود دارد. نینتندو تاکنون جزئیاتی از این کنسول منتشر نکرده است. اما بر طبق گفته تاتسومی کیمیشیما، مدیرعامل نینتندو بزودی خبرهای بیشتری از این کنسول مرموز به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده