نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

پشتیبانی بتای محدود بازی The Division از قابلیت Pre-Load

نسخه‌ی بتای محدود بازی Tom Clancy’s The Division طبق برنامه‌ریزی ها هفته‌ی آینده عرضه خواهد شد. صفحه‌ی این بازی در فیسبوک در پستی اعلام کرده است این بتای محدود که گویا در حجم هم کم و کسری ندارد،۴۸ ساعت پیش از آغاز، برای دانلود در دسترس قرار خواهد گرفت. با زومجی همراه باشید.

یکی از بازی‌های مورد انتظار امسال Tom Clancy’s The Division است که هفته‌ی آینده از طرفدارانش با نسخه‌ی بتای محدود برای نسل‌های کنونی پذیرایی خواهد کرد. این نسخه گویا در حجم هم حسابی دست و دل بازی به خرج داده و طبق شنیده‌ها قرار است بیشتر از ۲۶ گیگابایت از فضای رایانه شخصی شما را اِشغال کند.

صفحه‌ی فرانسوی این بازی در فیسبوک در پستی اعلام کرده است که گیمر‌ها می‌توانند ۴۸ ساعت پیش از آغاز بتا، بازی را شروع به دانلود کنند. نسخه‌ی بتای محدود The Division در تاریخ ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) ابتدا برای کنسول ایکس‌باکس وان و در ۲۹ ژانویه (۹ بهمن) برای پلی‌استیشن ‌4 و پی‌سی آغاز خواهد شد. تاریخ پایان بتای بازی نیز ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) خواهد بود. با این احتساب، کاربران ایکس‌باکس وان ۲۴ ساعت بیشتر از بقیه فرصت تجربه بازی را خواهند داشت. اگر شما به پیش خرید این بازی علاقه‌ای ندارید می‌توانید از اینجا برای دسترسی به نسخه‌ی بتا ثبت نام کنید.

بازی Tom Clancy’s The Division در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند ماه) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن‌4  و پی‌سی منتشر خواهد شد. پیش از این تنظیمات گرافیکی نسخه‌ی پی‌سی فاش شده بود و باندل ایکس‌باکس وان این بازی هم معرفی شده بود.

منبع: GamingBolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده