نویسنده: wood patch
// جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بسته الحاقی ماه ژانویه Halo 5 شامل اسلحه‌ها و نقشه‌های جدیدی است

بروزرسانی جدید Halo 5: Guardians که قرار است آیتم‌های فراوانی را به‌صورت رایگان به بازی اضافه کند، روز گذشته تحت عنوان Infinity's Armory از سوی استودیوی۳۴۳ اینداستریز معرفی شد. برای مطالعه جزئیات خبر با زومجی همراه باشید.

محتوای جدید Halo 5: Guardians که در قالب یک بروزرسانی رایگان منتشر خواهد شد، شامل نقشه‌های جدید برای بخش چند نفره بازی، پوسته‌های متنوع برای شخصی‌سازی سلاح‌ها، حرکات و انیمیشن‌های جدید برای نابود کردن دشمنان و یک زره‌ محافظتی بازطراحی شده است. هر چند که تاریخ عرضه دقیق این بسته الحاقی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که در اوخر هفته آینده در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

سازندگان این اثر برای علاقه‌مندان به نبردهای آنلاین بخش چندنفره، دو نقشه متفاوت تدارک دیده‌اند؛ نقشه‌‌های Riptide مخصوص حالت آرنا و Urban برای حالت محبوب وارزون طراحی شده‌اند که از ویژگی‌های بارز آن‌ها می‌توان به وسعت فراوان محیط‌ها اشاره کرد:

از میان سلاح‌های موجود در بسته‌های REQ، می‌توان اسلحه‌ای از بازی Halo 2 را نام برد که بنابر گفته‌ ۳۴۳ اینداستریز از لحاظ شکل ظاهری کاملا شبیه به نسخه موجود در قسمت دوم سری است. همچنین دو اسلحه سبُک نیز با نام‌های Rain of Oblivion و Blood of Suban به فهرست انتخاب بازیکنان برای نبردهای نزدیک افزوده شده‌اند:

سایر محتویات بسته‌های REQ نیز به چند پوسته جدید برای شخصی‌سازی بیش‌تر اسلحه‌ها و یک زره متفاوت از پوشش‌های محافظتی کنونی موجود در بازی با نام Achilles اختصاص یافته‌ است:

آیتم‌های موجود در بروزرسانی ماه ژانویه به این‌جا ختم نمی‌شوند؛ ۳۴۳ اینداستریز به‌منظور ایجاد تنوع در شیوه‌ کشتن دشمنان، دو انیمیشن جدید را با نام‌های Wind Up و Stop Stabbing Yourself به حرکات بدون اسلحه افزوده است تا بدین ترتیب بازیکنان توانایی هجوم به نیروهای دشمن از پشت سر و از پای درآوردن آن‌ها با چند حرکت نمایشی را داشته باشند!

شما می‌توانید برای مطالعه اطلاعات تکمیلیِ آیتم‌های بسته Infinity's Armory به پورتال اطلاع‌رسانی جامع هیلو وِی‌پوینت مراجعه کنید.

بروزرسانی یاد شده که طی روزهای آینده در دسترس قرار خواهد گرفت، در راستای وعده‌های پیشین مایکروسافت مبنی‌بر عرضه محتوای رایگان برای گسترش بازی منتشر می‌شود. همان‌گونه که پیش‌تر نیز مطلع شدید، قسمت پنجم سری Halo تا کنون دو بسته الحاقی را با اسامی Battle of Shadow and Light و Cartographer's Gift دریافت کرده است که هر کدام به نوعی بر بخش‌های مختلف بازی تاثیر گذاشته‌اند. Halo 5: Guardians که با ارائه داستانی گیرا و فراهم کردن رقابت‌های چندنفره آنلاین در قالب حالت‌های متنوع و مهیج به یکی از موفق‌ترین آثار سبک تیراندازی اول شخص چند سال اخیر تبدیل شده است، از دیدگاه زومجی نیز به عنوان بهترین بازی سبک تیراندازی سال ۲۰۱۵ شناخته می‌شود.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا بروزرسانی‌های قبلی برای شما قانع‌کننده بوده‌اند؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده