نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

شایعه: انتشار Tekken Tag Tournament 2 برای قابلیت Backwards Compatibility ایکس باکس وان

امروز، عکسی در وب‌سایت ردیت فاش شد که بازی Tekken Tag Tournament 2 را برروی کنسول ایکس‌باکس وان نشان می‌داد و شایعه قرار گرفتن بازی در لیست بازی‌های Backwards Compatibility این کنسول را به وجود آورد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در حالیکه هنوز مایکروسافت لیست بازی‌های Backwards Compatible ماه ژانویه کنسول ایکس‌باکس وان را اعلام نکرده است، امروز تصویری در سایت ردیت منتشر شد که بازی Tekken Tag Tournament 2 را در لیست اچیومنت‌های کنسول ایکس‌باکس وان نشان می‌داد و این شایعه را به وجود آورد که این بازی، قرار است در لیست بازی‌های Backwards Compatible قرار بگیرد. اگر شک دارید که این عکس مربوط به کنسول ایکس‌باکس وان است، نگاه کردن به دو بازی Sleeping Dogs Definitive Edition و Fable Legends Closed Beta، شما را مطمئن خواهد کرد:

قرار گرفتن Tekken Tag Tournament 2 در لیست بازی‌های Backwards Compatibility

یکی از کاربران وب‌سایت ردیت در این‌باره گفت:

من از روی بیکاری در حال گشتن در لیست اچیومنت‌های خود بودم که ناگهان بازی Tekken Tag Tournament 2 را در میان لیست بازی‌های خود دیدم و به نظر می‌رسد که این بازی Backwards Compatible باشد. همچنین افراد دیگری به من اعلام کردند که موفق شده‌اند که بازی را برروی کنسول ایکس‌باکس وان دانلود و اجرا کنند. پس به نظر می‌رسد که می‌توان قرار گرفتن بازی در این لیست را به صورت رسمی اعلام کرد!

با توجه به سخنان این کاربر، به نظر می‌رسد که تعدادی از بازیکنان، این بازی را دانلود و تجربه کرده‌اند. هیچ‌کدام از دو کمپانی مایکروسافت و باندای نامکو درباره این اخبار واکنشی نشان نداده‌اند و ما باید منتظر بمانیم تا مایکروسافت از لیست رسمی بازی‌های ماه ژانویه قابلیت Backwards Compatibility رونمایی کند.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده