نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

تاریخ انتشار بسته‌الحاقی Baba Yaga بازی Rise of the Tomb Raider مشخص شد

شرکت اسکوئر انیکس امروزی طی خبری رسمی تاریخ انتشار بسته‌الحاقی جدید بازی Rise of the Tomb Raider را با نام Baba Yaga: The Temple of the Witch اعلام کرد که هفته آینده عرضه خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

Baba Yaga: The Temple of the Witch اولین بسته‌الحاقی داستانی بازی Rise of the Tomb Raider است که داستان شخصیت لارا کرافت را در دل یک جنگل در نزدیکی‌های معبد بابا یاگا روایت خواهد کرد. بابا یاگا شخصیت افسانه‌ای است که مردم بومی منطقه اعتقاد دارند وی در میان جنگل و در داخل یک معبد زندگی می‌کند و پاهای عظیم‌الجثه‌ای دارد که به شکل پا‌های مرغ هستند. حال لارا باید وارد این جنگل شده و راز این شخصیت افسانه‌ای را کشف کند. برای آشنایی بهتر با این بسته‌الحاقی می‌توانید تریلر آن را در زومجی تماشا کنید.

براساس اعلام اسکوئر انیکس، این بسته‌الحاقی در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) عرضه خواهد شد و چندین ساعت محتوای گیم‌پلی جدید را به بازی اضافه می‌کند. همچنین افرادی که Season Pass بازی را خریداری کرده باشند، می‌توانند در تاریخ مذکور این DLC را به‌صورت رایگان دانلود کنند. یکی از سوالاتی که با اعلام تاریخ انتشار بسته‌الحاقی Baba Yaga پیش می‌آید، این است که آیا این DLC برای نسخه پی‌سی بازی هم عرضه خواهد شد یا خیر؟ چرا که نسخه رایانه‌های شخصی بازی هم دقیقا دو روز پس از این تاریخ و در ۸ بهمن عرضه خواهد شد. اسکوئر انکیس هنوز توضیحی در این مورد ارائه نکرده است.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Rise of the Tomb Raider، چندی پیش یک بسته‌الحاقی ۱۰ دلاری برای آن عرضه شد که حالت بقا را به بازی اضافه می‌کرد. همچنین درحالی‌که میزان فروش این بازی کمی پایین‌تر از حد انتظارات بود، مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد که بازی بالغ بر ۱ میلیون نسخه فروش داشته و پر‌فروش‌ترین بازی دیجیتالی ایکس باکس وان در ایام تعطیلات سال نو میلادی بوده است. Rise of the Tomb Raider همچنین به‌عنوان بهترین بازی انحصاری سال ۲۰۱۵ کنسول ایکس باکس وان از نظر زومجی هم انتخاب شده است و در بررسی بازی هم، نیلوفر ابراهیم پور به نسخه نسل هشتمی بازی نمره ۹ و محسن وزیری به نسخه نسل هفتمی آن نمره ۸.۵ را داده‌اند.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده