نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تنظیمات گرافیکی نسخه پی‌سی Tom Clancy's The Division فاش شد

با نزدیک شدن به زمان عرضه تام کلنسی دیویژن هرروز خبر تازه‌ایی از این بازی به گوش می‌رسد. امروز نیز تنظیمات گرافیکی نسخه رایانه‌های ویندوزی بازی فاش شد. برای اطلاع از جزئیات خبر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

در‌حالی که تنها نزدیک به دو ماه تا عرضه Tom Clancy's The Division بازی بزرگ سبک شوتر کمپانی یوبی‌سافت زمان باقی مانده است تقریبا هرروز اطلاعات جدیدی از این بازی مشخص می‌شود. همانطور که می‌دانید هفته گذشته یوبی‌سافت در کنفرانس خبری جزئیاتی از بازی را معرفی کرد که از جمله‌ی آن می‌توان به جزئیات نسخه رایانه اشاره کرد. یوبی‌سافت اعلام کرد این نسخه از بازی پورت شده نیست و نرخ فریم آن قفل نشده است. امروز نیز تنظیمات گرافیکی نسخه رایانه‌های ویندوزی بازی فاش شد.

بر‌اساس اطلاعات تنظیمات بازی از قرار زیر هستند:

Vsync - on/off
Frame Rate Limit - on/off
Shadow Quality
Shadow Resolution
Spot Shadow Count
Spot Shadow Resolution
Contact Shadows
Post FX AA
Temporal AA
Sharpen Image
Particle Detail
Enable Wind-affected Snow
Volumetric Fog
Reflection Quality
Local Reflection Quality
Sub-surface Scattering
Anisotropic Filtering
Parallax Mapping
Ambient Occlusion
Depth of Field
Object Detail
Extra Streaming Distance
Chromatic Aberration - on/off
Lens Flare - on/off
Vignette Effect - on/off

از مهمترین ویژگی‌هایی که در میان تنظیمات به چشم می‌خورد قابلیت تاثیر گذاشتن باد بر بارش برف و قابلیت باز گذاشتن نرخ فریم بازی است.

نسخه بتای تام کلنسی دیویژن ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) در اختیار کاربرانی که نسخه ایکس‌باکس‌ وان آن را پیش‌خرید کرده‌اند قرار خواهد گرفت. کاربران رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 نیز یک روز بعد در تاریخ ۲۹ (۹ بهمن) ژانویه می‌توانند بازی‌ را تجربه کنند.

نسخه کامل بازی ۸ مارس (۱۸ اسفند)‌ برای هرسه پلتفرم اصلی یعنی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده