نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۸

عرضه بسته‌الحاقی رایگان برای Rock Band 4 با محوریت بازی Psychonauts

کمپانی هارمونیکس چندی است محتویاتی با محوریت بازی‌های دیگر سازندگان برای بازی موزیکال خود یعنی Rock Band 4 عرضه می‌کند و در جدیدترین این بسته‌های الحاقی شاهد به‌زودی شاهد محتویاتی با محوریت بازی Psychonauts برای این اثر خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

پس از این که ماه پیش محتویاتی با همکاری بتسدا و با حال و هوای بازی Fallout 4 برای بازی Rock Band 4 اضافه شدند، امروز هم کمپانی هارمونیکس اعلام کرده که محتویاتی مرتبط با بازی Psychonauts به‌زودی و با بروزرسانی بعدی بازی برای آن در دسترس خواهند بود. محتویات جدید بازی که با همکاری کمپانی دابل فاین عرضه خواهند شد، شامل دو پوشش برای شخصیت‌های Rock Band 4 هستند. این پوشش‌ها یک تی‌شرت منقش به طرح Psychonauts و کلاه مخصوص رَز (شخصیت اصلی بازی Psychonauts) هستند.

بنا به اعلام کمپانی هارمونیکس، این محتویات تا پایان ماه ژانویه (۱۱ بهمن) عرضه خواهند شد و از طریق فروشگاه مخصوص بازی در کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 می‌توانید آن‌ها را فعال کنید. به‌علاوه آپدیتی هم که این محتویات بخشی از آن هستند، بسیاری از مشکلات فعلی بازی را حل خواهد کرد و باعث پایداری بیش‌تر بازی هم می‌شود.

دلیل اصلی عرضه آیتم‌های بازی Psychonauts برای راک بَند ۴، ساخته شدن قسمت دوم این بازی است که چندی پیش توانست بودجه مورد نیاز ۳.۳ میلیون دلاری خود را از طریق کمک‌های مردمی در سایت فیگ جمع‌آوری کند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده