نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

گیمری قصد دارد تمام بازی های موجود در استیم را به پایان برساند!

از سال ۲۰۱۲، یک گیمر نروژی، پروژه‌ای را شروع کرده که به نظر غیرممکن می‌آید. وی قصد دارد تمام بازی‌های موجود در فروشگاه استیم را به پایان برساند! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یک گیمر نروژی که در وب‌سایت ردیت با نام مولتی‌تسکر شناخته می‌شود، از سال ۲۰۱۲ پروژه‌ای را شروع کرده که قصد دارد تمام بازی‌های موجود در پلتفرم استیم را به پایان برساند! با این‌که به پایان رساندن این پروژه تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد، اما این مسئله باعث نشده که وی از این هدف خود دست بردارد.

مولتی‌تسکر، در وب‌سایت ردیت، علاقه‌مندان را از نحوه پیشرفت پروژه خود آگاه می‌کند. در هشتمین بروزرسانی او عکسی منتشر کرده که پیشرفتش را در این پروژه نشان می‌دهد و همچنین در آن عکس بازی‌های مورد علاقه، بازی‌های کمتر شناخته شده و بازی‌هایی را که وی‌ آرزو داشته برروی این پلتفرم وجود داشته باشند، مشخص کرده است. در زیر می‌توانید این عکس را مشاهده کنید:

پروژه به اتمام رساندن تمام بازی‌های استیم

مولتی‌تسکر، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت یوروگیمر انجام داده بود، اعلام کرد که وی فردی با زمان آزاد نامحدود نیست و در حقیقت، وی شخصی است که ازدواج کرده و شغل و یک پسر ۲ ساله دارد. فرزند بعدی وی نیز در راه است.

نحوه کار مولتی‌تسکر نیز به این صورت است که وی در آن واحد، ۳ بازی را همزمان بازی می‌کند و پس از به اتمام رساندن یکی از آنها، بازی جدیدی برروی رایانه شخصی خود نصب می‌کند. وی هنگامی یک بازی را تمام شده به حساب می‌آورد که نام سازندگان بازی برروی صفحه نمایش نقش ببندد. در مورد بازی‌های چندنفره نیز، به دلیل اینکه مانند بازی‌های تک‌نفره، پایان مشخصی ندارند، وی تصمیم دارد پس از اتمام تمام بازی‌های تک‌نفره، سراغ آنها برود.

همچنین وی برای اثبات این موضوع که واقعا بازی‌ها را به اتمام رسانده است، ویدیوهایی از آنها تهیه کرده و در کانال رسمی یوتیوب خود قرار داده است.

نظر شما درباره این پروژه مولتی‌تسکر چیست؟ آیا به نظر شما وی توانایی این را دارد که موفق شود؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده