// شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

بسته الحاقی جدید Lego Avengers برای پلی‌استیشن شخصیت‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند

بر اساس اخبار منتشر شده، قرار است بسته الحاقی جدید بازی Lego Marvel's Avengers برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 دارای امکانات و شخصیت‌های جدید باشد. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

بسته‌های الحاقی همیشه جذابیت‌های زیادی با خود به همراه می‌آورند و این موضوع در مورد بسته الحاقی بازی لگو اونجرز برای پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 هم صدق می‌کند. این بسته الحاقی حول اتفاقات و شخصیت‌های دو فیلم محبوب استودیو مارول یعنی کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی و انت‌من می‌گردد و در اصل تکمیل‌کننده شخصیت‌ها و مراحل برای این بازی مهیج است. با عرضه این بسته الحاقی و اضافه شدن چندین شخصیت جدید، بازی لگو اونجرز دارای شخصیت‌ها و خطوط داستانی مربوط به هشت فیلم دنیای سینمای مارول می‌باشد.

این بازی جذاب  از تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۶ (۶ بهمن ۱۳۹۴) در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت و شخصیت‌هایی مثل مامور شماره ۱۳، پلنگ سیاه، سرباز زمستان از فیلم کاپیتان آمریکا و کت زرد، لوئیز، زنبور از فیلم انت‌من از طریق بسته الحاقی ذکر شده، به خط داستانی بازی اضافه خواهند شد. نظر شما در مورد این بازی و بسته الحاقی برای کنسول‌های سونی چیست؟ آیا حضور تمامی شخصیت‌های هشت فیلم سینمایی استودیو مارول به صورت لگو‌هایی کوچک برای شما هم جذاب است؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده