نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازیگر نقش فرانکلین در GTA V از احتمال ساخته شدن DLC داستانی بازی خبر داد

راک‌استار پس از عرضه GTA V تمایل چندانی  به ساخت بسته‌الحاقی داستانی برای این بازی نشان نداده است و محتویات خود را معمولا برای نسخه آنلاین بازی عرضه کرده است. حال بازیگر نقش فرانکلین در بازی تصویری منتشر کرده که احتمال ساخت DLC داستانی را بالا می‌برد.

شان فونتنو، بازیگر نقش فرانکلین در بازی GTA V است که اخیرا تصویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده که احتمال ساخته شدن بسته‌الحاقی بازی را بالا می‌برد. وی در این تصویر کنار چند پوستر از بازی‌های راک‌استار مثل L.A.Noire، Max Payne 3 و GTA V ایستاده است و کلاه مخصوص ضبط حرکات موشن کپچر را هم بر سر دارد. تمامی این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا مشخص شود که وی در استودیو راک‌استار و در حال ضبط موشن کپچر یک بازی است. در ادامه می‌توانید تصویر مذکور را تماشا کنید:

Franklin

البته فونتنو در مورد این تصویر توضیح خاصی نداده است و به همین دلیل دو نوع برداشت در مورد آن وجود دارد. یکی این که راک‌استار در حال ساخت بسته‌الحاقی داستانی برای GTA V است که فرانکلین هم در آن حضور دارد، یا این که این بازیگر در حال همکاری با راک‌استار برای یک پروژه کاملا جداگانه است.

به‌علاوه راک‌استار یک بار در سال ۲۰۱۳ اعلام کرده بود که DLC داستانی بازی در دست ساخت است و در سال ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد. ولی به نظر می‌رسد که عرضه نسخه‌های پی‌سی و نسل هشتمی بازی در کنار موفقیت‌های Grand Theft Auto Online، باعث شده تا پس از گذشت دو سال هنوز شاهد این محتویات نباشیم.

نظر شما در مورد ساخته شدن بسته‌الحاقی داستانی برای GTA V چیست؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده