نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

پیش‌خریدهای نسخه‌ی دیجیتالی بازی Hitman برای پلی‌استیشن 4 لغو شدند

اسکوئر انیکس نسخه‌های پیش‌خرید شده‌ی Hitman برای پلی‌استیشن 4 را لغو کرده و در عین حال از مشتریان‌اش خواسته تا بابت این قضیه نگران نباشند. با زومجی همراه باشید.

اخیراً افرادی که نسخه‌ی دیجیتالی Hitman را برای کنسول نسل هشتم سونی پیش‌خرید کرده‌اند با پیامی مبنی بر لغو شدن این عملیات روبه‌رو شده‌اند. در همین راستا، سونی در انجمن پلی‌استیشن اطلاعیه‌ای را با این مضمون منتشر کرده است:

آن‌طور که ناشر به ما اطلاع داده، وضعیت محصولی که آن را پیش‌خرید کرده‌اید به‌طور قابل ملاحظه‌ای تغییر کرده است. در نتیجه، ما پیش‌فروش آن را از پلی‌استیشن استور حذف کرده‌ایم و تمام پیش‌خریدهای موجود را لغو خواهیم کرد. در صورتی که این بازی را پیش‌خرید کرده‌اید، هم‌زمان با لغو شدن پیش‌خریدتان تاییدیه‌ای در قالب ایمیل دریافت خواهید کرد. به‌زودی و پس از بازنگری‌های لازم، پیش‌خرید Hitman در فروشگاه امکان‌پذیر خواهد شد.

در این میان اسکوئر انیکس، ناشر بازی، در توییتر خطاب به مشتریان‌اش نوشت:

از بابت لغو شدن پیش‌خریدی که برای Hitman انجام داده‌اید نگران نباشید. تاریخ انتشار همچنان ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) است. ما سرگرم اعمال برخی تغییرات هستیم و طی چند روز آینده [وضعیت بازی] را بروز خواهیم کرد.

هنوز مشخص نیست که این شرایط بر روی نسخه‌ی بتای بازی در پلی‌استیشن 4 اثری خواهد داشت یا خیر. نسخه‌ی آزمایشی قرار است در ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن) برای کنسول نسل هشت سونی عرضه شود و کاربران پی‌سی هم می‌توانند در ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) از آن استفاده کنند. این در حالی است که دارندگان ایکس‌باکس وان به این نسخه دسترسی نخواهند داشت.

نسخه‌ی جدید Hitman که با نامی یک کلمه‌ای و بدون هیچ پسوند و شماره‌ای مشخص می‌شود، در اسفندماه برای سیستم‌عامل ویندوز و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

منابع: IGN / GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده