نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

تاریخ انتشار نسخه Playstation 4 بازی World of Tanks مشخص شد

چندی پیش بود که دور دوم نسخه آزمایشی بازی World of Tanks برروی کنسول پلی‌استیشن 4، کار خود را به اتمام رساند. امروز وارگیمینگ، سازنده World of Tanks، تاریخ انتشار بازی را برروی این کنسول اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش اعلام شده بود که بازی رایگان World of Tanks، اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. پس از طی کردن دو دوره بتا برروی این کنسول، کمپانی وارگیمینگ که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد، امروز اعلام کرد که نسخه نهایی بازی، در تاریخ ۱۹ ژانویه (۲۹ دی)، برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

وارگیمینگ، درباره این نسخه از بازی اعلام کرده که World of Tanks از تمام قدرت کنسول نسل هشتمی سونی نهایت استفاده را خواهد برد و همچنین بازیکنان می‌توانند انتظار تروفی‌ها، قابلیت Share Play و ریموت پلی از طریق کنسول پلی‌استیشن ویتا را داشته باشند.

علاوه بر این، تمام کسانی که تا قبل از تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن)‌، بازی را دانلود و تجربه کنند، می‌توانند یک تانک سَبُک مدل T1E6-PS را به صورت رایگان دریافت کنند.

نکته جالب درباره این بازی آنلاین این است که World of Tanks برروی کنسول پلی‌استیشن 4 نیازی به اکانت پلی‌استیشن پلاس ندارد، اما اگر شما جزو مشترکین این سرویس باشید، می‌توانید به باندل تانک سَبُک آلمانی دسترسی داشته باشید. همچنین اگر از مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس باشید، می‌توانید ۳ روز حساب پریمیوم بازی را تجربه کنید.

در راستای دیگر اخبار مربوط به نسخه پلی‌استیشن 4 بازی، در هنگام اعلام خبر انتشار بازی برروی این کنسول، وارگیمینگ گفته بود که World of Tanks برروی کنسول سونی با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا شما نیز به تجربه این بازی برروی کنسول پلی‌استیشن 4 خود می‌پردازید؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده