نویسنده: wood patch
// پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

مایکروسافت طرح پیشنهادی نمای اوج بازی League of Legends برای هولولنز را رد کرد

روز گذشته، کمپانی مایکروسافت پس از دریافت نظرات فراوان در برنامه‌ای که با نام «ایده‌های خود را به‌اشتراک بگذارید»  برای هدست واقعیت‌افزوده هولولنز به راه انداخته بود، اعلام کرد که توسعه پروژه «نمای اوج» با هدف مشاهده مسابقات بازی League of Legends امکان‌پذیر نیست. برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر با زومجی همراه باشید.

ایده اولیه مربوط به طرح نمای اوج ساده است؛ با استفاده از قابلیت‌های هدست واقعیت‌افزوده هولولنز، طرفداران بازی League of Legends قادر خواهند بود که به‌جای بررسی جداگانه بخش‌های مختلف نقشه‌ها، تمام محوطه نبردها را از نمای بالا مشاهده کنند. بازیکنی که این طرح را ارائه داده، در تشریح کاربرد هدست مایکروسافت برای ایده خود، این‌گونه اذعان کرده است:

در طرح پیشنهادی من، هولولنز تمام نقشه بازی و نبردهایی که در جریان هستند را به‌صورت همزمان نمایش می‌دهد وهمه بخش‌ها و اتفاقات، در معرض دید مستقیم کاربران قرار می‌گیرد.

ption id="attachment_95529" align="alignnone" width="937"]League of Legends Match Viewer «نمای اوج» به‌منظور تسلط کامل بر نقشه‌های League of Legends

هر چند که این قابلیت بسیار کاربردی است، اما به‌نظر می‌رسد مایکروسافت با عملی کردن آن چندان موافق نیست. این شرکت با انتشار بیانیه‌ای در این مورد گفت:

ما این ایده خلاقانه را می‌پسندیم و حمایت‌هایی که توسط انجمن‌ها و جامعه کاربران League of Legends از آن شده، شایان تقدیر است؛ اما باز کردن منبع کد و انتشار ابزار به‌صورت «متن‌باز» برای عموم (بنابر وعده‌های قبلی مایکروسافت) میسر نیست. ما نمی‌توانیم پروژه‌ای را به‌اتمام برسانیم که در اصل یک دارایی معنوی محسوب می‌شود. برای اطلاع از جزئیات چگونگی انتخاب راه‌یافتگان به مرحله نهایی برنامه «ایده‌های خود را به‌اشتراک بگذارید» و بحث درمورد آن‌ها، لطفا یادداشت مدیر برنامه را مطالعه کنید. قدردان مشارکت شما هستیم!

کیت مخصوص توسعه‌دهندگان هولولنز که بهارسال جاری میلادی باقیمت ۳۰۰۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت، افراد زیادی را مجذوب خود کرده و تقاضاها برای پیش‌خرید هدست، فراتر از حد انتظار بوده است.

شما چه فکر می‌کنید؟ دیدگاه‌های خود را در رابطه با این فناوری هیجان‌انگیز، با ما مشترک شوید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده