// چهار شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۵

بروزرسانی 3.15 پلی‌استیشن 4 امشب با هدف بهبود عملکرد سیستم منتشر می‌شود

بروزرسانی جدید پلی‌استیشن 4 با شماره 3.15 امشب ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) با هدف بهبود «جزئی» عملکرد سیستم منتشر می‌شود. این بروزرسانی قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را برای پلی‌استیشن 4 به همراه نخواهد داشت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

توئیتر رسمی پلی‌استیشن امروز با ارسال توئیتی از انتشار بروزرسانی 3.15 پلی‌استیشن 4 خبر داد:

بروزرسانی نرم‌افزاری 3.15 کنسول پلی‌استیشن 4 امشب منتشر می‌شود. این بروزرسانیِ جزئی برای بهبود عملکرد سیستم طراحی شده است.

متاسفانه سونی در توئیت منتشر شده دقیقا مشخص نکرده است که کدام قسمت از نرم‌افزار سیستم با این بروزرسانی با بهبود روبرو خواهد شد. آخرین بروزرسانی مهم و بزرگ پلی‌استیشن 4‌، نسخه 3.0 بود که سپتامبر (مهر) گذشته منتشر شد. این بروزرسانی در برگیرنده چند ویژگی‌ جدید از جمله افزایش حجم ذخیره‌سازی آنلاین اعضای پلی‌استیشن پلاس تا ۱۰ گیگابایت بود.

این در حالی است که مایکروسافت، دیگر شرکت فعال در حوزه کنسول‌ها، در ماه نوامبر تازه‌ترین بروزرسانی ایکس‌باکس‌وان را عرضه کرده است. این بدان معنا است که هر دو شرکت‌های مایکروسافت و سونی در ماه‌های دسامبر و ژانویه هیچگونه بروزرسانی عمده‌ای را برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر نکرده‌اند. البته این موضوع تا اندازه‌ای به تعطیلات آخر سال و کریسمس نیز مربوط می‌شود. زیرا در این ماه‌ها میلیون‌ها کاربر جدید برای اولین بار هریک از کنسول‌های پلی‌استیشن 4‌ یا ایکس‌باکس وان را خریداری کرده و در نتیجه شرکت‌ها نیز عمده تمرکز خود را برروی پایداری سیستم‌ها و جلوگیری از مشکلات احتمالی گذاشته‌اند.

اکنون می‌دانیم که مایکروسافت بروزرسانی اساسی بعدی خود را در ماه فوریه برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد کرد. این در حالی است که سونی در رابطه با زمان عرضه بروزرسانی اساسی بعدی پلی‌استیشن 4 هنوز خبری را مخابره نکرده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده