نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۰

به‌روز‌رسانی 1.12 بازی The Witcher 3 امروز منتشر می‌شود

استودیو سی‌دی پراجکت‌رد قصد داشت تا به‌روز‌رسانی 1.21 بازی The Witcher 3 را در ماه دسامبر سال ۲۰۱۵ عرضه کند ولی به دلیل برخی مشکلات عرضه این آپدیت با تاخیری یک ماهه روبرو شد و قرار است امروز (۲۱ دی) عرضه شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

پس از عرضه به‌روزرسانی 1.11 برای بازی ویچر ۳، اکثر کاربران بازی از مشکلاتی گله می‌کردند که این آپدیت برای برخی ماموریت‌ها و ویژگی Runesmith (که با بسته‌الحاقی Hearts of the Stone به بازی اضافه شد) ایجاد می‌کرد. به همین دلیل هم سی‌دی پراجکت رد وعده داد تا با عرضه به‌روزرسانی بعدی بازی این مشکلات را در کنار برخی بهبود‌های دیگر رفع کند. این آپدیت ابتدا برای عرضه در ماه پایانی سال ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی شده بود که این اتفاق رخ نداد. ولی امروز‌ مارسین موموت، رییس بخش انجمن‌های سی‌دی پراجکت رِد، با انتشار توییتی رسمی خبر از عرضه این به‌روزرسانی داده است. متن توییت منتشر شده به شرح زیر است:

آپدیت 1.12 بازی The Witcher 3: Wild Hunt امروز عرضه خواهد شد - ۱۱ ژانویه (۲۱ دی)

وی در ادامه با پرسش‌های برخی طرفداران بازی در مورد ویژگی‌های این به‌روزرسانی روبرو شد که در پاسخ به آن‌ها گفت:

جزییات کامل آپدیت همزمان به انتشار آن مشخص خواهند شد

همچنین ماموت در ادامه توییت دیگری نیز منتشر کرد که بر اساس آن آپدیت 1.21 برای هر سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

در حالی که هنوز جزییات دقیقی از این به‌روزرسانی منتشر نشده است، ولی تمام مشکلات ایجاد شده توسط آپدیت 1.11 را حل خواهد کرد.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی، اخیرا شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه Enhanced Edition بازی منتشر شده بود که سی‌دی پراجکت آن‌ها را رد و اعلام کرد فعلا برنامه‌ای برای عرضه این نسخه ندارد. به علاوه برای ویچر ۳ در سال ۲۰۱۶ یک بسته‌الحاقی دیگر با نام Blood and Wine عرضه خواهد شد که می‌توانید آخرین تصاویر آن را در زومجی تماشا کنید.

آیا شما هم با به‌روزرسانی قبلی بازی مشکلی داشتید؟

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده